Затвори

Снимка: Guliver / Getty Images

Снимка: Guliver / Getty Images

Снимки: Guliver / Getty Images

Меган Маркъл изкачва стълбите на параклиса "Сейнт Джордж" в Уиндзор в сватбената си рокля, издържана в изчистена линия, с акцент върху воала и тиарата. Роклята е на "Живанши", предадоха световните медии. Тиарата е на кралица Мери, взета назаем от кралица Елизабет Втора. 

Джордж Клуни и съпругата му - известният адвокат и правозащитник Амал Клуни. Снимка; Guliver / Getty Images

Почитатели на британското кралско семейство се стичат по улиците на Уиндзор. Снимка: Guliver / Getty Images

Снимка: Guliver / Getty Images

Как Virgin Airlines се превърна в една от най-обичаните марки

Снимка: Shutterstock

Разполагате с продукт или услуга, който клиентите искат да притежават или пък ползват. Но дали хората говорят и се вълнуват от делата на компанията ви? Имате ли „непринудени рекламни лица“ сред потребителите? Това е важно, защото емоцията и привързаността към марката са двигателят на продажбите.

Virgin Airlines на Ричард Брансън е пример за фирма, която се възползва от всички видове маркетинг, включително „вирусния“. Тя навлезе на пазара във времена, когато големите авиолинии полагаха усилия просто да останат в бизнеса. Това доведе до ограничено предлагане на еднотипно пътуване за пътниците. Без забавления и разнообразни, атрактивни екстри в самолета. Тогава Virgin се представи като различен превозвач, появил се на пазара, за да направи отново полетите забавни. Кой не би се отзовал на оферта за забавление?

В продължение на години Virgin предлагаше и рекламираше инициативи, с които да се представя като различна и да привлече вниманието на клиентите. Това я направи видима сред всички останали. Тя изгради репутация. Изгради образ на щедра компания. На деветия си рожден ден раздаде 1000 самолетни билета на цена от 9 долара чрез кампания в Twitter. Тази инициатива действително струваше пари, но ефектът от нея бе огромен. Все още се припомня от чуждестранните източници. Историята й се разпространява чрез спомените на хората, споделени в интернет. Това е големият рекламен ефект на подаръка.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Изискан и просторен - лоби барът на хотела

Снимка: Guliver/ Getty Images

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 18.05.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 18.05.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.66128
0.601945
CNY
10
2.60267
3.84221
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.23971
0.446486
RUB
100
2.67135
37.4343
USD
1
1.66016
0.602352