Затвори

Комуникация, която унищожава доверието

Снимка: Shutterstock

Доверието е "злато" в маркетинга. Ценност, която се изработва. Струва много да се притежава и лесно се губи. Някои често допускани грешки бързо го сриват и отблъскват потенциалните клиенти. Мотивират ги да се обръщат към конкуренцията.

Кои са тези грешки, посочва материал на американското списание Inc.

Според автора Джефри Джеймс, най-често те са следните:

1. Фрази като „Ако трябва да бъдем честни“, „Да говорим открито“... Използването им в маркетинг комуникацията и речта на търговците създават усещане за опит за заблуда в хората. Много пъти ги карат да се съмняват, че същата компания или неин продукт досега са лъгали.

2. Фрази от директния маркетинг и търговията. С особена предпазливост се подхожда към бизнеса, повтарящ думите „гарантирано“, „отстъпка“, „намаление“, „решение на проблема“. Макар и често да не е основателно, изтъкването им в разговор намалява доверието към марката или човека, който я представлява.

3. Твърде „корпоративно“ говорене с често споменаване на „индекси“ и чуждоезикови термини като "импакт фактори“, „рийч“.

4. Прекомерно ползване на акроними и професионални съкращения. Названията като CEO, вместо изпълнителен директор, са приемливи, стига да не се прекалява с тях. Ако станат твърде много, слушателят често се обърква.

Продължава на страница 2.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 25.09.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 25.09.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.71926
0.581646
CNY
10
2.41586
4.13931
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.18712
0.457222
RUB
100
2.52821
39.5537
USD
1
1.66072
0.602148