Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Повече не винаги е по-добре

191

Снимка: Shutterstock

Определянето на цели е важна част от развитието на всеки нов бизнес. Определянето на правилните цели може да гарантира напредъка на бизнеса и да помогне той да остане в крак със заобикалящата среда.

Въпреки това, когато започнете да мислите за целите, които искате да постигнете, е лесно да се почувствате претоварени. Има много неща, които трябва да станат, особено когато става въпрос за маркетинг на новия бизнес. 

Различните предприемачи имат уникален набор от нужди и цели, които искат да постигнат. И въпреки това, има няколко, които всеки предприемач трябва да си постави през 2019 г.

Ето четири, за начало. 

Подобрете посланията на бранда си, ако той е навършил една година, но все още гледате на себе си като на нов бизнес или стартъп в развитие.

Става дума за онова, което свързва бранда ви с неговата аудитория и клиенти. Нуждите на публиката обикновено се променят всяка година, така че и посланията на бранда трябва да имат леки промени според това. Нека бъде ваша цел да продължавате да подобрявате мястото си в живота на хората.

Погледнете как вашата целева аудитория е променила изискванията или потребностите си. Приспособете бранд стратегията си към това, за да отговорите и на най-новите нужди. 

И все пак, помнете да бъдете внимателни с промените, които внедрявате. Не реализирайте твърде много идеи едновременно. Не рискувайте тотално да прекъснете връзката на бранда с публиката и той да стане неразпознаваем. Представете новостите бавно. 

Работете за разговори, а не за количество "ангажираност". 

Ако сте активни в социалните мрежи, вероятно търсите ангажираност сред публиката си и обратна връзка. От харесвания, през коментари и споделяния, ангажираността помага да измерим колко добре публиката взаимодейства със съдържанието ни. За съжаление обаче само харесванията и коментарите не са достатъчно. Някой може да хареса ваша публикация в социалните мрежи без да посети сайта ви. Затова, вместо както досега да си поставяте за цел да увеличавате знаците на ангажираност, фокусирайте се върху разговорите си с публиката. Търсете повече заявки за дигитални абонаменти и вписвания за нюзлетър. Те са по-добри от харесванията и прегледите като единствена индикация, че някой е бил заинтересован от съдържанието ви.

още по темата
още от Маркетинг
27
Четвъртък
Юни