Марките, които ще изчезнат през 2017 г. - II

Марките, които ще изчезнат през 2017 г. - II

Марките, които ще изчезнат през 2017 г. - II

Фалити, сливания, придобивания, липса на последователност в маркетинговите усилия, прекъсване на предлагането, ребрандинг, лъжливи обещания към потребителите, липса на адаптивност към промените на пазара, дефекти или скандал - това са най-честите причини за изчезването на големи марки с десетилетни традиции. 

Американската изследователска фирма 24/7 Wall. St. посочва тазгодишните си очаквания за изчезващите марки през 2017 г. в нов доклад, съставен на базата на предварително събрани данни. Според прогнозата й марките, които ще изчезнат през годината, са още:

The Limited. Американската марка облекло The Limited ще бъде следваща жертва на промените в поведението на клиентите и намаляващите продажби в моловете на САЩ, очакват от Wall. St. The Limited първоначално се сформира от L Brands, която е собственик на марки като Victoria’s Secret и Bath & Body Works, и днешната Sun Capital Partners. Последните й бизнес резултати обаче свидетелстват за предстоящ фалит - представители са наели множество адвокати, които да помогнат в преструктуриране на дългове. Очаква се да бъдат продадени магазините и инвентарът й, а цените й реално и онлайн сега са с поне 50-процентово намаление. Според изследвания, нейните дългогодишни клиентки се отказват от моделите й, за да изберат по-скъпи луксозни марки дрехи, или подобни дрехи на по-ниски цени. Така си отива една над 50-годишна марка. 

AT&T U-Verse. Това е марка телекомуникационни предложения от AT&T в САЩ, включваща широколентов интернет, телефон и видеоуслуги. Компанията миналата година купи най-големия доставчик на сателитна телевизия в страната DirecTV и вероятно ще се откаже в полза от нея в полза на неговото развитие. 

Sports Authority. След 29 години в бизнеса американската верига магазини подаде молба за защита от фалит до властите в Щатите през март 2016 г., с дългове от над 1 млрд. долара.

Yik Yak. Това бе една от най-бързо растящите социални мрежи, но сега има продължаващ спад на потребителите, компанията се свива. Yik Yak е базирана на локацията платформа за изпращане на съобщения, която дава възможност на използващите мобилни приложения да публикуват анонимно. Форматът се вписа естествено в живота на общежитията на американските университети, където в него младежите можеха да споделят клюки или да разпространяват информация за предстоящи събития. Не дълго след като Yik Yak си подсигури финансиране от 62 млн. долара и беше оценена на 400 млн. долара, потребителската й база започна да намалява. Според наблюдатели една от причините е промяна в интерфейса и функциите. 

Time Warner Cable. През май 2016 г. Time Warner Cable и Charter Communications подписаха сливане. Очаква се брандът Time Warner Cable, който се ползва с репутация на много лошо клиентско обслужване, да изчезне напълно от уебсайтове, превозни средства и стоки в САЩ до края на 2017 г. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ