Его пари не прави, но заради него може да ги загубите

Его пари не прави, но заради него може да ги загубите

Его пари не прави, но заради него може да ги загубите

Бизнесът често допуска някои пропуски, когато става дума за начина, по който се представя пред клиентите.

Това посочва редовният автор в онлайн изданието Entrepreneur Кевин Доум. Според него водещо сред тях е следното:

Не сте наясно с възвръщаемостта на вашата маркетингова инвестиция. Много собственици на фирми влагат средства в рекламни усилия, от които не виждат конкретен резултат. Така губят много пари.

Такъв пример е случаят с Хелън Смит, която има клиника за козметични зъболекарски услуги в Бостън. В продължение на 8 години Хелън харчи по 1300 долара за рекламна колонка в телефонния указател на града. През цялото това време не се замисля каква полза има рекламата за бизнеса й. Отказва се от нея, когато се налага да съкрати разходите си и дори да смали офис пространството. С ограничени приходи тя се замисля как да използва парите си най-ефективно, така че да има полза от вложението й в реклама, и разработва и дообогатява уебсайта си. Започва да пита пациентите откъде са разбрали за кабинета й. Сега знае, че 36 хил. долара годишно, които харчи за маркетинг чрез сайта и нейния блог й носят 70 хил. долара печалба.

Твърде много залагате на екипа по продажбите. Когато търговията не върви, собствениците обикновено оказват твърде много натиск върху служителите в отдел продажби. Опитват се да ги накарат да направят невъзможното, за да си върнат предишния оборот.

Според Кевин Доум отделът за продажби е важен, но той е само част от уравнението. Голяма част от вложенията и от работата трябва да са в маркетинга. Търговците обикновено отиват и си вършат работата като казват това, което трябва да се каже, за да бъде направена покупката. Работата на маркетинга е да направи казаното от тях ефективно.

Сайтът ви се чете повече като реклама, отколкото като ценен източник. Ако сайтът показва само данни за продуктите на фирмата и за цените им, може да бъде изгубена ценна връзка с клиента. Един от големите проблеми на бизнеса е, че много често той говори прекалено за себе си и не се фокусира върху нуждите и проблемите на хората.

Халън Смит с клиниката за козметична, дентална медицина, за която стана дума по-горе, например, е установила с опита си, че сайтът на бизнеса трябва да има разнообразно съдържание. В него тя говори на потенциалните клиенти за видовете процедури, които могат да им бъдат извършени при нея, но има и образователна страница с линкове към статии, електронни книги и видеоклипове, свързани с теми, от зъболекарските импланти до дъха сутрин рано и медицинския туризъм.

Смит дори има страница, която препраща към услугите на други представители на местния бизнес като магазин за домашни любимци и тайландски ресторант в квартала й.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ