нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Искам и аз в Instagram!

Снимка: Shutterstock

Купили сте фалшиви последователи

Може да бъде обезсърчаващо, когато бизнесът започне с 50 последователи - как ли ще стигне до 1000 или 10 000? Ето защо много фирми попадат в капана на купуването на фалшиви последователи, които да показват бройка. Но това е може би една от най-големите грешки, които един бизнес може да направи.

Всеки чест потребител на Instagram може да забележи за секунди дали един профил има фалшиви последователи и харесвания. Купените харесвания имат лош ефект и показват, че бизнесът не търси истински хора, с които да взаимодейства, а само фалшива популярност и показност. 

Освен това социалната мрежа следи и санкционира, ако някой профил си е купил последователи. Тя може да наложи санкция shadowban - да крие вашите хаштагове от публиката и само последователите ви да могат да виждат публикациите ви, но не и външни хора. Следователно така няма да има нарастване. 

Никога не купувайте фалшиви количествени показатели като последователи и харесвания - това е единодушният съвет на експертите. За да изградите общност около своя профил, ще ви бъдат необходими време и търпение. Но ако се сдобиете с ангажирани, активни, подходящи последователи, това ще има отражение върху бизнес резултатите ви. Затова създайте бранд естетика и изградете с упорство красив, последователен фийд. 

Говорите само за продуктите си. 

Instagram e платформа, в която хората търсят вдъхновение, съвети за стил на живот и смешни, разтоварващи снимки. Не свързайте страницата си само с продажбата на ваши продукти. Включвайте и снимки, които допълват гласа на бранда ви. Въображението ще ви помогне да направите всяка своя публикация съобщение, което продава. 

Например, Apple продава телефони и компютри, но нейният Instagram канал е посветен главно на показването на снимки, в които клиентите използват нейните телефони. Същото важи и за профилите на известни личности и поп звезди. В крайна сметка, те искат да продават своите песни и концертни билети, но техният Instagram е почти винаги пълен с бляскав живот и приключения. Понякога могат да споменат, че започват ново турне или песен.

Не използвате Instagram Stories достатъчно. Там може да публикувате и линкове.

Източник: Entrepreneur.com

още по темата
още от Маркетинг