Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

HENRY милениъл - новият, доминиращ клиент

364

Снимка: Shutterstock

Запознайте се с... Хенри. По-точно HENRY. Родено в последните десетилетия на 20-ти век, това лице попада в групата на т.нар. Милениъли. Но не само. HENRY е една от най-търсените потребителски групи в света в момента. Това е акроним, от High Earning, Not Rich Yet millennial.

Става дума за младите хора в разцвета на работната си възраст, родени след края на 80-те години, които в момента печелят повече, но все още не са богати. 

Това са хората, на които бяха посветени толкова много публикации - онези, които получават вече значителни заплати в технологичния сектор, но предпочитат да си купуват преживявния, вместо да плащат за материални стоки. Ето защо продуктите, които те си купуват, са внимателно преценени и наистина имат значение. 

За да си помагат в решенията си за покупка, HENRY лицата следват различни канали в социалните мрежи. Предпочитат да се вслушват по-скоро в експерти по теми, отколкто да следват звезди. 

Със своите доходи те "награждават" само брандовете, които подобряват начина им на живот, поддържат техните ценности и "възпламеняват радост". 

И те са нарастваща сила. Изследователският център Pew в Щатите съобщи тази година, че милениълите ще надминат скоро бейби бумърите като най-голямото поколение в страната, с което ще станат собственика на най-голямата покупателна сила на пазара.

Както и да ви звучи това, тук следват няколко начина да подходите към този нов, доминиращ тип клиент. 

Оптимизирайте съдържанието си за забързания, зает градски живот на HENRY. 

Според същия доклад на Pew, милениълите са по-разнообразни като вътрешен състав и по-добре образовани от предишните поколения. Те живеят по-щастлив градски начин на живот. Следователно маркетингът, насочен към тях изисква различен подход.

"Това, което виждаме от нашата публика, е, че те наистина търсят помощник в областта на личните си изследвания", казва Иън Бел в интервю. Той е главен изпълнителен директор на Digital Trends. "Ние предлагаме конкретно звучащо писане, което е балансирано и забавно, уважава тяхната интелигентност и в крайна сметка им показва как да купуват продукти, които правят живота им по-лесен, продължава Саид Бел. 

Digital Trends привлича 30 милиона уникални посетители месечно, значителна част от които - лоялна поколения. Това се обяснява с разбирането на марката за начина, по който от HENRY поколението консумират съдържание. Ограниченият текст и видеото в реално време, оптимизирани за 94% от младите потребители, които използват смартфони, са някои от основните качества, които помагат на компанията да привлече тази група.

Милениълите, и особено HENRY, са заети, умни и в движение. Затова вземете под внимание тези фактори и ги имайте предвид, когато се опитвате да достигнете до тази демографска група; съответно адаптирайте съдържанието си.

Продължава на следващата страница.

още по темата
още от Маркетинг