Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

HENRY милениъл - новият, доминиращ клиент

367

Снимка: Shutterstock

Издигайте публиката си по креативни начини. 

Да звучим "автентично" при достигането на милениълите е широко разпространен съвет. Това поколение скептици има вродена способност да "надушва" преувеличенията в маркетинга и фалшивите новини. 

"Милениалите са умни и изискват различен подход към рекламата, който е по-прозрачен, по-задвижен от каузата", коментира Тина Малкуен, главен изпълнителен директор на Kindred PR и основател на Et al. "Те също така ценят творчеството, което дава на рекламодателите възможност да изследват интересни активации и контра-културни истории", казва още тя.

Което води до друго важно.

Заставайте зад това, което има значение. 

Victoria's Secret обяви, че ще закрие 53 магазина тази година след слабо четвърто тримесечие. Марката за дамско бельо се бори да се справи с по-младите си конкуренти като Savage X Fenty - конкурент, който се застъпва за ценности като включването на всички различни хора в посланията и моделите и позитивното отношение към тялото. Изводът: По-старите компании не могат да си позволят да пренебрегват кризисните проблеми, които HENRY всеки ден "живеят и преживяват".

Любимите брандове на милениълите не само излъчват солидни ценности. Те влагат парите си там, където е това, за което се говори. Друг пример е Patagonia и нейният ангажимент да дари милиони долари върнати данъци за борба с несправедливото отношение към околната среда, причинено от същата държавна администрация, която ѝ дава данъчните облекчения. 

Още един съвет: Информирайте HENRY какво допринасяте към света. И правете наистина това, за което разказвате. 

Заемете позиция.

още по темата
още от Маркетинг
20
Петък
Септември