нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Печелете от политиките за връщане

Снимка: Shutterstock

3. Работете със срокове. Няма значение дали сте обозначили връщане до 30, 300 или 3000 дни. Винаги имайте ясно изказана политика по отношение на офертата за връщане.

Освен това бих препоръчал от клиентите да се изисква да връщат стоката с всички съставки на оригиналната й опаковка. В това отношение трябва да бъде обучен екипът продажби.

Ако един купувач взема нещо вкъщи само за да го донесе в магазина обратно малко по-късно, това не е продажба, а желание. Дори големият бизнес на Starbucks, който предлага безплатна напитка на всеки 15 закупени, поставя 30-дневен лимит на валидността на офертата за подарък. Когато доставяте големи продукти и включвате към тях малки безплатни неща с опаковането, посочвайте клиентът да ви ги върне, ако желае да му бъдат върнати парите.

4. Клиентите, които ви връщат продукт, са възможност, не проблем. Отнасяйте се към тях с приоритет. Не просто им давайте нещо. Опитайте да им продадете друго.

5. Не можете да угодите на всички. Никога не се доверявайте на хора, които комуникират гневно. Те почти никога не казват истината.

6. Следете кое работи. Ако политиката за връщане на стоки не повишава продажбите и не припокрива енергията, отделена за нея, не я предлагайте. Дори конкурентите ви да го правят.

По съвети на Грант Кардон в списание Entrepreneur

още от Маркетинг