нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Истината за "перфектното потребителско преживяване"

Снимка: Shutterstock

"Не е нужно да знаете всичко. Резултатите ви може да не са безупречни. Но вие трябва да разбирате защо клиентите ви избират пред другите на пазара", коментира Дженифър Томлинсън, старши мениджър на маркетинговия канал в Microsoft.

Не можете да поставите като приоритет всеки клиент.

Развийте йерархична система в цялата организация като обучавате търговците си и другите екипи как да създадете специално отношение към най-добрите си клиенти. Никога не оставяйте хората да ви чакат (запомнете, изпълнявайте всяко свое обещание), но и не се побърквайте, опитвайки се да постигнете неустойчив стандарт за отлични постижения при еднократните клиенти.

Няма да се сдобиете с цялата картина от данните.

Колкото и всеки да обича данните в наши дни, числата никога не разкриват цялата истина. Хората са човешки същества, които напредват в чувствата си и понякога реагират ирационално на ситуациите. "Неврологията ни казва, че човешките същества са изключително ирационални и емоционални, което означава, че всеки от нас е един пъзел, който не може да бъде напълно разрешен", казва Жани Уолтърс, консултант по CX.

още по темата
още от Маркетинг