Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Един, единствен и най-важен измерител на успеха

Снимка: Shutterstock

Важна е също потребителската лоялност. Има начин да се измерват повтарящите се посетители на сайта ви, определяни от Google Analytics само като посещения, не като уникални такива. Колкото по-малко уникални посещения имате като процент в цялата ви публика, толкова по-лоялна е аудиторията ви. Защо да ви е грижа за това? Защото винаги е по-лесно да продавате на лоялен клиент отново, отколкото да продавате на някой, който не познавате.

Има и още: Отбив в посещенията и продължителност на престоя в сайта. Тези два показателя също са от значение, въпреки че помежду си не са свързани. Първият показва броят на потребителите, които са излезли от сайта ви веднага след като са видели една страница в него. (Предполага се, че те не са харесали сайта ви.) Продължителността на посещенията пък се състои в броя на страниците, сканирани при посещение или продължителността на прекараното време в сайта. Ако първият показател е нисък, а вторият висок, значи потребителите намират сайта ви за полезен и ценен.

Нилсън подчерта, че дори да използвате техническите трикове за повишаване на успеха на сайта ви, продуктът или услугата, която предлагате всъщност са най-важни, защото ако имате нещо, което всички искат, разговорът, който ще създадете за него, ще бъде голям. Дори сайтът ви да не е хубав.

Източник: сп. Entrepreneur

още по темата
още от Маркетинг