Щедростта е магнит

Щедростта е магнит

Щедростта е магнит

Канадската актриса Сандра О създаде история на тазгодишните награди "Златен глобус". Тя не само бе първата азиатка - домакин на шоуто, което се проведе в Бевърли Хилс. Сандра О е и първата азиатка, спечелила награда за най-добра актриса в телевизионен сериал за последните близо 40 години.

О взе приза за най-добра актриса в драматичен сериал за участието си във филма "Killing Eve" на ВВС. Преди нея подобна награда имаше само Йоко Шиманада през 1981 г. за участието си във филма "Шогун".

"Златен глобус" Сандра О спечели и през 2006 г. за поддържащ роля в сериала "Анатомият на Грей", който я направи популярна. С това златните ѝ статуетки стават две, което я прави и първият актьор с азиатски произход, спечелил толкова призове.

Но най-запомнящото се от вечерта бе трогателното обръщение на актрисата към нейните родители, които бяха в залата. Вижте още тук. 

Това бе и голяма нощ за каналите за излъчване на филмово съдържание Netflix и Hulu, разказва изданието за маркетинг Inc.com. 

От Netflix направиха жест, като призоваха своята публика в Twitter да гледа "Killing Eve", макар че каналът не излъчва филма. Това направи силно впечатление на хиляди от последователите на Netflix в Twitter, 

Филмът се излъчва в САЩ по конкурентния канал Hulu. 

Светът невинаги се разделя на две противоположности в сблъсък. Има широк контингент от хора в бизнеса, които смятат, че пазарите са напълно неутрални и единственият начин те да напреднат е, ако конкурентите им направят и предложат нещо по-лошо. Това често е грешка, коментира Inc.

Повечето индустрии могат да включват иновации или дори лични предпочитания. Някои хора може да купуват само дрехи от един бранд, но те са по-малко. Бихте ли яли само в един единствен ресторант? Малко е вероятно.

Същата динамика е особено вярна и по отношение на медиите. Кой би отказал да гледа каквото и да е добро кино или телевизионно шоу, което не идва от един определен източник? Хората са лоялни към продуктите, а не към конкретните производители.

Има и една вторична динамика. Понякога наличието на силни конкуренти на пазара спомага за установяването и оправдаването на дадения пазар. Когато хората виждат набор от предприятия, те ги вземат по-насериозно, особено като се има предвид, че всеки бизнес вероятно ще се хареса на различен сегмент от клиенти.

Netflix направи нещо умно - можете да го наречете дори емоционално интелигентно. Компанията, или поне екипът ѝ в социалните медии, призна, че филмът със Сандра О е чудесна работа, демонстрирайки своя колективен вкус и ангажираност с развитието на индустрията. Отначало някои потребители на Twitter се зачудиха дали не е грешка и някой от администраторите на Twitter страницата на Netflix не се е объркал да рекламира заглавие на конкурент. Дори да е така, постъпката бе печеливша от маркетингова гледна точка. Когато някой попита къде да види филма, Netflix посочи конкурента си Hulu, който спечели офертата за излъчване на "Killing Eve" в Щатите по-рано.

С това Netflix прояви повече загриженост към качествените материали и интересите на своите клиенти, отколкото към изключването на конкурентите в публичната комуникация или към намирането на начин да направи друг вид противопоставяне. 

Едва ли е изгубила абонати на услугата си в резултат от този един туит. Напротив. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ