Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Съдържание, което привлича трафик - кой не мечтае за това?!

Снимка: Shutterstock

Наскоро чух, че в интернет има над 500 милиона блога. Това означава убийствена конкуренция за първото място в Google. От всички тактики на SEO, аз вярвам, че една добра стратегия за съдържанието е ключът към по-добрите резултати от тези на другите блогове.

Лесно е да започнете да пишете съдържание с няколко добри ключови думи и да мислите, че автоматично ще се класирате по-високо. Въпреки това, конкуренцията винаги мисли десет стъпки напред и Google винаги актуализира алгоритмите си. Горещо ви препоръчвам да създадете стратегия за съдържание, за да придобиете преднина. В тази статия ще разгледам три начина за създаването на съдържание, които дават резултати.

1. Приспособявайте статиите си към аудиторията си.

Марките представят публикации в блогове, насочени към определени публики, но много от тях създават съдържание, което е твърде общо. Направете вашите материали по-специфични и колкото е възможно по-конкретни. Това може да намали броя на хората, които търсят или четат статиите ви, но сред тези, които намират и четат вашето съдържание ще има по-голям шанс то да резонира с тях. Специфичното, нишово съдържание често има по-малко конкуренция, тъй като ключовите думи в него не са напълно оптимизирани. Познавайте и разбирайте аудиторията си, така че приспособяването на нишовото съдържание към нея да се откроява.

Например, моята компания предлага козметична линия с грижа за кожата на мъже. Но това е много конкурентна ниша. Така че, ние усъвършенствахме нашия тониран слънцезащитен продукт и открихме, че оцветеното слънцезащитно масло за мазна кожа има много малко конкуренция. Създадохме съдържание около тази ключова фраза и се вдигнахме по-висока в класацията на Google. По-голямата част от трафика ни идваше от това съдържание. Оттогава развихме и други ключови думи по темата.

2. Изследвания, изследвания, изследвания.

Много хора не правят достатъчно подготвителна работа, преди да започнат да пишат съдържанието си. Можете да си спестите време и главоболие по-късно, като разберете какво вече работи за вашата конкуренция и да отидете там. Съществуват много инструменти, които ще ви покажат кои ключови думи използва вашият конкурент в публикациите в блога си. Потърсете ключовите думи, които движат най-много кликвания. Можете също така да отделите време, за да прочетете написаните коментари за тези публикации и да видите кой споделя статиите, което ще ви даде допълнителни сведения как да укрепите собственото си съдържание.

3. Използвайте всички налични за вас тактики. 

Има много тактики на страницата ви, които можете да използвате, като например външни и вътрешни връзки, поставяне на ключови думи в заглавието, метаописания, текстове и URL адреси на изображения и др. Добре е да използвате всичко, което имате на разположение, когато структурирате публикации в блога, за да получите възможно най-високото класиране в най-кратък период от време.

Предлагам ви да опитате различни неща в заглавията и метаописанията. Помислете какво правят вашите конкуренти и добавяйте или изтривайте подходящи ключови думи, докато преценявате как се представя съдържанието ви. Когато търсите външни връзки, намерете сайтове с висок авторитет, които могат да ви помогнат да увеличите съдържанието си. Уверете се обаче, че тези връзки са подходящи за вашата статия; понякога дори свързването към конкурентния сайт работи за нас. Покажете на Google, че блогът ви е лесно място за потребителите, където да намерят съдържание или продукти, които искат. Мислете от гледна точка на клиентите и се поставете на тяхно място.

Заради все по-големия брой блогове в онлайн пространството, трябва да намерите начин да спечелите вниманието и да победите вашите конкуренти. За това ще е нужен добре обмислен план. Използването на тези три тактики е добър старт. С него ще получите по-високо класиране на вашите постове в търсачките. След като оптимизирате публикациите за Google, можете да работите върху това да задържите клиентите си, така че да се връщат за още и още.

По съвети на Даниел Робинс, главен маркетингов директор на бранда CBD в САЩ, пред Inc.com

още по темата
още от Маркетинг
12
Четвъртък
Декември