Шест водещи маркетинг конференции през 2019 г. - най-интересното предстои

Шест водещи маркетинг конференции през 2019 г. - най-интересното предстои

Шест водещи маркетинг конференции през 2019 г. - най-интересното предстои

Всяка година маркетолози и разказвачи на бранд истории се събират на различни места по света, за да обсъдят най-новите тенденции, успешни практики и това, което вече е отживяло и не работи. Това се случва на различни събития. Някои от водещите от тях са конференциите за маркетинг в САЩ, отразявани с онлайн излъчване на живо, от които идват полезни за професионалистите новини, с които те да си сверят часовниците. 

Кои ще бъдат най-интересните събития, които предстоят отсега нататък през 2019 г.? Авторката на Inc.com Аманда Преснър Крузър, съосновател и управляващ партньор в Masthead Media, споделя кои според нея са те. А именно: 

1. ContentTECH Summit

Всяка марка се нуждае от ясна стратегия за съдържанието си и през 2019 г. това несъмнено ще включва технологиите. Събитието ContentTECH Summit ще се фокусира върху как точно да се използва технологията за създаване, продаване на мащаб и управление на "контент" маркетинговите усилия през предстоящата година.

Дати: 8-10 април 2019, Сан Диего, Калифорния

2. Social Media Week

Темата на Social Media Week 2019 (конференцията се организира за 11-та година) е "Истории: С голямото влияние идва и голямата отговорност". Събитието ще се фокусира върху ролята на социалните мрежи като мощна платформа за разказване на истории. Посетителите ще си тръгнат с нови познания как да се впрегне тази сила и по смислен начин да се свържат с потребителите - чрез своето уникално разказване на истории и с ценна информация за непрекъснато променящия се пейзаж на социалните мрежи.

Дати: 30 април - 2 май 2019, Ню Йорк, Ню Йорк

3. MozCon

MozCon ще изследва дебрите на SEO през 2019 г. и всичко, което произлиза от оптимизацията на търсенето в Google. Конференцията ще запознае посетителите си с нови стратегии за задвижване на тяхната марка до върха на списъците за онлайн търсене, използвайки ключови SEO анализи, които да управляват маркетинга чрез съдържание и да извлекат максимума от мобилния пейзаж. MozCon записва всички свои лектори и дава достъп до споделеното от тях впоследствие. 

Дати: 15-17 юли 2019, Сиатъл

4. Content Marketing World

Content Marketing World е най-голямото събитие за маркетинг чрез съдържание в Щатите. Обсъждат се стратегии за писането и сътворяването на съдържание, метрики, тенденции в контент маркетинга и най-новите иновации. Говори широк набор от експерти и вдъхновяващи личности. През миналата година там участваха представители на REI, LinkedIn, Marriot, Google.

Дати: 3-6 септември 2019, Кливланд, Охайо

5. Inbound

Inbound e голяма конференция, която се фокусира върху малките детайли, които правят компаниите успешни. Събитието събира професионалисти в областта на маркетинга и продажбите от различни сектори - забаление, политика, медии, за да обсъдят как може да увеличим силата и ефективността на своята марка чрез цялостното клиентско изживяване. Всичко се случва по време на над 200 сесии. Участват и звезди. Говорителите за 2019 г. все още не са обявени, но съставите им от предишни години включваха Дийпак Чопра, Шонда Раймс и Ронан Фароу. 

Дати: 3-6 септември 2019, Бостън, Масачузетс

6. AWNewYork

Това е септемврийската конференция на Advertising Week. Тя ще бъде четиридневно събитие с работни групи и семинари, които ще се съсредоточат върху теми като маркетинговите технологии, експерименталния маркетинг, творческото разказване на истории, рекламните иновации и др. Конференцията включва впечатляващ списък от говорители (в предишни години участниците изслушаха Сара Джесика Паркър, Шерил Сандбърг, Ал Гор, Джесика Алба, Лин-Мануел Миранда и др.), Има и специални събития (хедлайнъри от предишните години бяха Стинг, Деми Ловато, Ейми Шумър и Тревър Ноа). 

Дати: 23-26 септември 2019, Ню Йорк, Ню Йорк

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ