Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Търсите автори на съдържание, а те са пред вас

174

Снимка: Shutterstock

Предложете на авторите да покажат от свое име в социалните мрежи съдържанието си, публикувано в маркетинг платформата на фирмата.

Възползвайте се от авторските категории на Google (Google author rank). Това може да подобри SEO резултатите ви.

Споделяйте резултатите. Добрите маркетинг платформи проследяват индивидуални статистики като посещения, коментари, трафик от социалните мрежи, трафик от търсенето. Тези данни са подходящ начин да се дава на авторите обратна връзка и да се информират авторите – служители на компанията. Дори да се стимулира състезателен дух между тях.

Мислете над маркетинга. Сайтът на фирмата ви може да бъде и силен инструмент за търсене и контакт с нови кадри.

Забравете подхода на командването и контрола. Генерираното от служителите съдържание е един възможен подход във фирмените комуникации. Дайте свобода. Понякога се е случвало и да изпъкне автор с уникален стил, който да се свърже с аудиторията и да стане търсен от нея.

още по темата
още от Маркетинг
22
Сряда
Май