нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Повече клиенти с по-малко пари - тази задача има поне три верни решения

Снимка: Shutterstock

Правете редовен одит на всички текущи ваши кампании, за да се уверите, че в тях се споменава правилната продуктова информация, че се посочват правилно съобщение и данни за контакт. Проверявайте дали всяка реклама се свързва с правилната насока за движение и дали "преживяването" след кликването на хората е ангажиращо и посреща всички техни очаквания. 

Използвайте стратегия за маркетингова автоматизация. 

Времето е пари и освен това то е ограничен ресурс. Когато служителите ви са ангажирани с интензивен труд, това има финансова и времева цена. 

За да им помогнете да увеличат работното си представяне и да ускорят темпото, с което довеждат проектите си докрай, използвайте маркетингова автоматизация. Така ще им спестите време, а може да ви спести и пари. В наши дни е много лесно и възможно да си позволим да насрочваме автоматично повтарящи се действия, да управляваме данни по лек начин и да поддържаме контакта с потребителите - чрез употреба на технологии, които подпомагат работната сила. 

Например, в момента може би инвестирате твърде много време в публикуването на връзки. Обмислете да инвестирате в автоматизиране на ангажираността с имейли до клиентите и използване на основани на действието и времето "спусъци". Ако служителите ви не отделят време за тези неща, те ще могат да работят върху други инициативи с висока степен на влияние, които машината не може да замести. 

още по темата
още от Маркетинг