Затвори

Трудно упражнение по креативност

Снимка: Shutterstock

Ако сте начинаещ предприемач и започвате бизнес, за който мечтаете, едно от първите и най-важни решения, които трябва да вземете, е как да го наречете като бранд.

Изборът на име често е трудно упражнение по креативност и по пътя има доста капани, които обаче могат да бъдат избегнати, ако сте подготвени предварително. Изданието Inc.com посочва някои от по-важните от тях: 

1. Създайте тон на логото и цялостно настроение.

При избирането на име, което да представлява вашата търговска марка, първо трябва да дефинирате бизнеса си. Вече знаете какви услуги ще предлагате, или какви ценности ще представитена света, но сега е време да установите как ще предадете това на аудиторията. Един бранд може да бъде игрив и весел, студен и бунтуващ се или с вида на "сериозен интелектуалец" - всичко това, в зависимост от потребителите и хората, които иска да привлече. В последно време остава актуално да се гледа на марките като на хора - така беше и по време на Супербоул 2018, когато някои марки излъчиха кампании, с които да покажат, че са грижовни и се интересуват от околната среда, активни са и помагат на хора в беда. Затова, помислете за бъдещата си марка като за човек. Как би изглеждала тя?

2. Проучването е ключово.

Преди да изберете име, бъдете сигурни, че сте направили обширно проучване. На най-базисно ниво, проверете дали територията и социалният профил на юзърнейма са свободни за името, което сте избрали. Ако са свободни, бъдете сигурни, че сте ги взели, преди да обявите новото си име. Трябва също да направите проучване дали търговската марка на предпочитаното от вас име вече не е регистрирана. Ако е, започнете мисловния процес отначало. Ако не, регистрирайте я на свое име, за да сте от безопасната страна.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йонуц Фаркаш, регионален мениджър за България, Албания, Македония и Косово на Schneider Electric

Снимка: Юлиян Донов

Теофил Петров е изпълнителен директор на Green Life Development. Част е от екипа от 2007 г., като преди това заема позицията финансов директор. Има дългогодишен опит като старши финансов експерт, финансов мениджър и финансов директор в български холдинги в сферата на производството, търговията и енергетиката.

Снимка: Юлиан Донов

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 22.02.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 22.02.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.69954
0.588395
CNY
10
2.50474
3.99243
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.2139
0.451692
RUB
100
2.80715
35.6233
USD
1
1.59321
0.627664