Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Зад всяка успешна марка стои една добра история

Снимка: Shutterstock

Пазарът прелива от стоки и оферти, а вие имате малък рекламен бюджет. Как можете лесно и евтино да привлечете вниманието на клиентите? Като им разкажете правилната история. Това е отговорът на Йона Саш, блестящ маркетолог и автор, който е представен от Минда Зетин за Inc.com.

Саш казва, че никога не е имало по-добро време за възход на малките компании от настоящето. "Сега има реална възможност да се насочите към аудиторията, до която искате да достигнете и да получите резултат. -Ключът, казва той, е да се насочите към правилните хора с послание, което те искат да чуят.

Социалните медии може да са нов инструмент, но те приличат на много древна форма на човешка комуникация. "Това е връщане към традицията от предаването на новини от уста на уста", казва той.

Добрата история ще се превърне в знаменосец на вашата марка за клиентите. Но как да намерим добрата и правилна история? Ето няколко идеи, които може да ви помогнат.

Шаблоните са насреща.

"Иториите винаги следват определен модел", казва Саш. "В зависимост от продукта може да използвате сюжет, който да оттговаря на търсенето на потребителите. Базирайки се на добре познати приказки, филми или разкази, разбира се, не трябва да забравяте, че уникалният момент е важен. Трябва да създадете история, която да вълнува и да бъде уникална".

Добрата история има поука.

"Най-добрите истории са изградени около една ключова идея, една истина за това как работи света", казва Саш. "Най-добрите марки избират една ключова истина, която е валидна за тяхната публика. Това е начинът, по който историите изграждат обществата", добавя той, като ни учат какви трябва да бъдат нашите ценности.

Свържете се с най-високите стремежи на аудиторията sи.

Това веднага ще ви отличи от почти всяка друга реклама, която е насочена към нуждите на клиентите за безопасност и статус. Свържете марката си с нещо голямо, високо в сферата мечтите и стремежите на хората.

Не вие сте героят на историята, а вашата публика.

Реален или измислен герой, в историята трябва да има някой, който да се отъждествява с аудиторията, с когото тя да се идентифицира. Хората обичат да виждат себе си в другите, да знаят, че техните проблеми, мечти и мисли са споделени.

още по темата
още от Маркетинг
15
Неделя
Декември