Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Три забранени фрази в маркетинга

Pexels

Маркетологът и рекламистът ежедневно срещат премеждия, с които трябва да се справят светкавично, ако не са се погрижили да организират по-добре процеса на работа. Това потвърждават три фрази, които никой не иска да чува в последния момент. Според съоснователката на Night Sky Creative, Тася Агатовски, този стрес може да се избегне.

„Дай ми добро копи, имаш един час“

Понякога това е неизбежно. Получавате едни материали, на базата на които много бързо трябва да изградите нещо различно и уникално, което ще се продаде.

Работата на копирайтъра, едно от най-важните лица в маркетинга и рекламата, изглежда лесна, но само на пръв поглед. Често се очаква да направи невъзможното.

Как да избегнем тази фраза?

Ако сте копирайтър, не се страхувайте да отказвате задания, които не са по силите ви. Изисквайте от колегите от екипа да ви известяват поне 3 дена предварително, за да организирате графика си – останалите клиенти също чакат.

„Направете като миналата кампания“

Всеки мениджър, директор, лидери и т.н., който използва тази фраза, трябва да обмисли смяна на кариерата си. Мултиплицирането на една и съща кампания не води до растеж, особено ако всеки път си поставяте все по-висока цел. Всяка задача сама по себе си е различна, с различен умисъл, а следователно и с различен път на изпълнение.

Как да избегнем тази фраза?

Изкарайте хората извън зоната им на комфорт, създайте списък с активности и послания, които описват очакванията ви за кампанията. Всякакви идеи са добре дошли.

„Лансираме продукт другия месец – веднага направете план!“

Формирането на план за кампания изисква време и фокусиране. Лансирането на продукта обикновено се подготвя в продължение на месеци – с проучвания, загатване на аудиторията за новост, тестове и др. Пропускането на тези стъпки може да коства успеха на продукта.

Как да избегнем тази фраза?

Разяснете на отдела, ангажиран с продуктите, процеса на лансиране от гледна точка на маркетолозите. В крайна сметка, вие имате една цел – да продадете създаденото с общи усилия.

По материал на Medium.com

още от Маркетинг