Обединени сили във виртуалния маркетинг

Обединени сили във виртуалния маркетинг

Обединени сили във виртуалния маркетинг

Не е изненада, че маркетингът все повече разчита на технологиите за успешното изпълнение на стратегиите си. Завишените потребителски очаквания и конкуренцията принуждават брандовете да усвояват иновациите – запознайте се с три важни за 2020 година тенденции.

AI, AR и VR обединяват сили

Ако сте използвали някога филтрите на Instagram и Snapchat, значи вече познавате един от примерите за обединение на изкуствения интелект, добавената и виртуалната реалност. И все пак, с подобряването и все по-голямата достъпност на тези технологии, маркетолозите могат и трябва да ги прилагат.

Благодарение на тях за потребителите може да бъде осигурена допълнителна персонализация.

Виртуалната реалност и емоциите

Искате ли потребителите да действат? Тогава не е тайна, че емоциите трябва да станат част от маркетинговата ви стратегия, а виртуалната реалност може да ви помогне да го постигнете.

Отново, тъй като тази технология напредва все повече, чрез нея можете да предизвикате различни емоции у аудиторията. Така не само ще въздействате, но и ще накарате хората да се привържат към бранда ви.

Гемификацията

Гемификацията не е нова концепция за маркетолозите. Всъщност, още през 2012 г. платформата Social Media Examiner извежда 26 елемента на базирани на гемификация маркетинг стратегии. Тя е била ефективна и почти едно десетилетие по-рано, защото създава страхотна информираност за бранда и по-задълбочена ангажираност.

Тъй като става все по-достъпна, виртуалната реалност има огромен потенциал за промотирането на продуктите и услугите ви. Гемификацията ще ви помогне да изградите по-устойчива връзка с настоящите клиенти и да спечелите много нови. В модната индустрия например, това може да се случи с ексклузивни оферти, съдържание и ранен достъп до нови колекции.

 

Виртуалната реалност се промени много през последните години. Тя е все по-близо до нас, все по-достъпна и за потребителите, и за бизнеса. Имайки това предвид, потребителите ще очакват да използвате технологиите, за да им давате по-уникални преживявания.

Джон Хол за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ