Великобритания забрани реклама на спирала с преувеличен ефект

Британският регулатор на рекламното съдържание Advertising Standards Authority (ASA) забрани излъчването на ТВ реклама на спирала за мигли от марката Rimmel, заради преувеличен ефект. 

Рекламата е с участието на световноизвестния модел Кара Делевин. Видеото промотира спиралата Scandaleyes Reloaded на Rimmel като средство за създаване на "опасно дръзки мигли" и "екстремен обем".

Регулаторът спира клипа след жалба от зрител, подадена през декември 2016 г., според когото е заблуждаваща. В съобщение ASA посочва, че рекламата предава, че продуктът увеличава обема на миглите, издължава ги и има удебеляващ ефект, което е твърде вероятно да е преувеличено, спрямо това, което една спирала за мигли реално може да постигне за потребителите. 

Според изявлението на ASA, компанията собственик на марката - Coty, е използвала добавяне на изкуствени мигли на модела Делевин, а освен това и после снимките на очите на Делевин в процеса на рекламна постпродукция за редактирани, за да бъде създаден още по-впечатляващ вид на погледа. Това става ясно от сравняване на сурови снимки от фотосесията за рекламата и готови на финала. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ