нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Да, визията продава!

Shutterstock

Визията е финалът на почти всяко нещо, което искате да кажете на аудиторията си. Тя е още един инструмент, с помощта на който да придобиете по-голяма разпознаваемост, да предизвикате интерес към бизнеса си и евентуално да увеличите печалбата си. Ако досега сте я подминавали, време е да ѝ обърнете внимание.

Създайте визуален език

Ако използвате системно визуалното съдържание, то би било добре да включите в него някои постоянни елементи, по които всеки потребител лесно да ви разпознае в големия поток от информация. Уеднаквяването на визиите може да стане като използвате един и същи цвят, шрифт, илюстрация, снимка или видео (когато е приложимо).

Това ви спестява и време, и средства, защото няма нужда всеки път да планирате и изграждате нова визия съвсем от нулата.

Подгответе си колекция от шаблони

Икони, илюстрации, графики, подгответе всичко, като се съобразите с това да бъде много релевантно на бранда ви. Шаблоните могат да се използват при всяка интеракция, която някакъв тип публика има с вашия бизнес – и в презентации, и в социалните медии.

Използвайте дизайни от други проекти

Освен шаблоните, можете да използвате и други проекти като източник за нови визии. Ако например сте създали електронна книга и искате да я представите пред аудиторията си, вземете нещо от нейния дизайн, за да може в съзнанието на потребителя този продукт да бъде свързван с вашия бизнес. Използвайте и тези дизайни в рекламите си. Експериментирайте и разберете кое приемат най-добре публиките ви.

По материал на Inc.com

още от Маркетинг