нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Вместо да бъдат учени, най-добрите маркетолози са творци: 15 цитата от Сет Годин

Сет Годин. Снимка: Guliver / Getty Images

Сет Годин е американски експерт по маркетинг и автор на бизнес книги в областта - автор на най-популярния маркетингов блог в света. Завършва компютърни науки и философия, а в послествие получава магистърска степен по бизнесадминистрация.

На български са издадени бестселърите му „Лилавата крава“ (ИК „Кръгозор“, 2009) и „Дълбоките води“ („Локус Пъблишинг“, 2007) и др.

В негова чест решихме да си припомним някои от най-забележителните му изказвания. Почерпете вдъхновение от тях!

„Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си.“ 

"За мнозина най-щастливото бъдеще е това, което е точно като миналото, само дето е малко по-добро."

"Ако имате шанса да преобразите живота си с едно желание, какво ще бъде то? Ще оставите ли зад гърба си семейството си, града си, външността си? Повечето хора просто биха сменили дамаската на дивана или биха направили работата си малко по-добра и по-високоплатена."

"Ако завършването в срок беше лесна работа, досега да сте го направили."

"Вместо да бъдат учени, най-добрите маркетолози са творци.

"Изключителната работа не се създава от всеки. Ако беше така, тя щеше да е средна работа."

"Единственият начин да успеете, е да бъдете забележим и за да се говори за вас."

"Далеч по-лесно е да превърнете в призвание работата, която имате, отколкото да чакате по някаква случайност да си намерите работа според призванието."

"Какво се случва, когато признаем, че незаменимата работа е единствената, която си струва да се върши, че забележимият продукт е единственият, за който си струва да се плати допълнително."

"През по-голямата част от времето вършим обикновена работа, ...вършим нечия друга работа вместо нашето собствено изкуство."

"Най-доброто възможно бъдеще е бъдещето, в което ще вложите вашето истинско аз и най-добрата работа, на която сте способни. Готови ли сте за това?"

"Достойнството е по-важно от богатството. Всеки се нуждае да има "достатъчно". Но щом веднъж имаме достатъчно - а достатъчно може да е по-малко, отколкото си мислите, - това, за което копнеем, е достойнството. Ако имат избор между достойнството и това да имат "повече", голяма част от хората избират достойнството."

"Маркетингът вече не е свързан с нещата, които произвеждаш, а с историите, които разказваш."

„Ако нещо те плаши, може би е добре да го опиташ.“ 

„Запомнете – вие имате всичко необходимо, от което се нуждаете, за да създадете нещо далеч по-голямо от самите вас.“

още от Маркетинг