Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Все повече марки се завръщат към радио реклама

116

Денислав Георгиев е завършил магистратура по маркетинг и е специализирал корпоративен пиар. Воден от интереса си към маркетинга в FMCG сектора, започва кариерата си в бирения бранш, впоследствие се насочва към бизнеса с месни продукти. Към момента е отговорен за марките на "Белла България" "Народен" и "Маджарски".

- През годините „Leki“ е инвестирала сериозно в доброто опознаване на българския потребител, в това какви са неговите нужди и нагласи спрямо продуктовите категории, в които марката работи. Изводите ни от кампанията по-скоро потвърдиха голяма част от това, което знаем за хората, и валидираха пътя, по който сме избрали да вървим.

- Какво ще работи в маркетинга през 2017 г.? Какви ще бъдат вече отживелите практики и начини на мислене?

- Поради множество бизнес фактори, през 2017 г. телевизията ще се запази като основен комуникационен канал на пазара в България.

Със сигурност очакваме дигиталните медии да продължат да засилват значението си в маркетинговия микс - чрез иновативни рекламни формати, видео съдържание, социални мрежи и близка връзка с модерния потребител.

Все повече марки обаче засилват използването на радиорекламата като съпътстваща и подпомагаща медия, което смятаме, че ще се запази като тенденция и през следващата година.

Не на последно място са промоционалните активности, насочени към крайния консуматор - те също ще продължат да бъдат важна част от маркетинговия микс, поне за продуктите от хранителната индустрия.

Естествено, всичко зависи от конкретния бизнес, за който говорим и конкретната целева аудитория, върху която искаме да въздействаме!  

още от Маркетинг
20
Петък
Септември