Всичко е в детайлите

Всичко е в детайлите

Всичко е в детайлите

В помощ на рекламодателите си социалната мрежа Facebook публикува нов списък с ключови препоръки за това как да максимизират ангажираността на аудиторията си чрез посланията, които ѝ предават. Един от изследователските екипи на платформата е установил, че малките неща обикновено имат най-голямо значение:

„На пръв поглед малки неща – като формулирането на заглавието или съотношението на видеото – могат да имат голямо въздействие, да стимулират ангажираността и да носят по-силни бизнес резултати. Това е особено вярно в днешния сложен пейзаж, тъй като рекламодателите се стремят да адаптират своите опити да се свързат с потребителите чрез широк спектър от платформи и формати.“

Дизайн, пригоден за гледане без звук

Добавянето на субтитри към видео рекламите увеличава продължителността на гледането със средно 12%.

Задавайте въпроси

Задаването на въпроси в рекламния текст се асоциира с висок брой конверсии. Експериментирайте с различните начини да направите копито си по-ангажиращо за аудиторията.

Сложете текст в спонсорираните истории

Установете фокусна точка, с която да предоставите допълнителен контекст или да наблегнете на ключови характеристики. Текстовете отчитат различни резултати, затова тествайте кои методи работят най-добре за вашия криейтив.

Подчертайте бранда си рано и ясно

Бранд асоциациите в първите три секунди корелират позитивно с конверсиите. Покажете рано разпознаваемите бранд елементи. Рекламите, които показват послание в първите 5 секунди имат значително по-висок отзвук според тестовете.

Комбинирайте видео и статистика

Кампаниите с комбинирани формати отчитат по-добро представяне на метриките с 86%. Опитайте да разкажете историята си чрез няколко формата, за да грабнете вниманието и да спечелите конверсии.

Рамкирайте визуалната си история в правилното съотношение

В новинарския поток използвайте препоръчаното съотношение 1:1 или 4:5 и позволете на CTA (call-to-action) бутона да се появява на екрана за по-висок директен отговор.

Използвайте различни кратки сцени в историите

Експериментирайте със сбити и забързани наративи.

Вижте препоръките и под формата на видео тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ