нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Докато все още няма какво да правят

Shutterstock

Нито една индустрия не остана недокосната от COVID-19. Някои успяха да спечелят, докато за други операциите се оказаха невъзможни заради мерките на властите.

Независимо към коя от тези категории спада даден  бизнес, ситуацията е подходяща за затвърждаване на комуникационната стратегия и дигиталното присъствие. Три свои препоръки това да се случи споделя основателят на NewswireNEXT, Акшат Тапа, в Entepreneur.com.

Ангажирайте потребителите

В момента много хора нямат възможност или желание да пътуват, да присъстват физически на събития, а дори и да посетят някой магазин. Но вашата аудитория все още е там, у дома, само трябва да откриете начини да достигнете до нея.

Методът, който ще изберете, зависи от бизнеса или предложенията ви, но имате много опции. Защо не организирате няколко безплатни онлайн уебинара, за да обясните на потребителите как да използват софтуера ви? Или да стартирате подкаст? Или пък да напишете няколко полезни статии по теми, интересни за аудиторията ви?

Всичко това може да няма незабавен ефект върху продажбите ви, но е инвестиция, която може да ви донесе дивиденти дългосрочно.

Изградете доверие

Сега повече от всякога хората имат достатъчно време да проучат подробно възможностите на пазара. Ако досега не сте намирали време да подобрите уебсайта си или визията на бранда си, време е да го направите. Потребителите ще забележат.

Бъдете креативни

Компаниите, които са в състояние да възприемат творчески решения и да изпробват нови неща в тези тежки месеци, имат най-голям шанс да достигнат до нова аудитория и да запазят интереса на съществуващата такава.

Мислили ли сте да опитате с инфлуенсър маркетинг? Може би с TikTok? Експериментирайте.

В изключителните условия, които поставят под въпрос развитието на бизнеса в много сектори, много брандове се изкушават да намалят разходите си възможно най-много, а това често засяга и бюджетите за комуникация.

Това е грешка, защото компаниите, които успеят да се възползват от „новото нормално“, ще са тези, които ще изградят стабилно дигитално присъствие и ще се свържат с аудиторията си по нови начини.

Вместо да оставяте страха да ви завладее, повярвайте в потенциала на марката си и изградете комуникационна стратегия, която да приложите в извънредната обстановка.

По материал на Entrepreneur.com

още от Маркетинг