Ана Уинтур покори още един връх в медийната индустрия

Ана Уинтур покори още един връх в медийната индустрия

Ана Уинтур покори още един връх в медийната индустрия

Влиянието на Ана Уинтур върху модната индустрия се засили още повече в последните дни на 2020 година.

На 15 декември медийната компания Condé Nast обяви плановете си да повиши британката от арт директор на групата за САЩ до позицията на главен директор по съдържанието, както и глобален редакционен директор за модното списание Vogue.

На новия си пост Уинтур ще контролира цялото съдържание на компанията в световен мащаб, с изключение на The New Yorker, като същевременно остава главен редактор на модната библия за Щатите, позиция, която заема от 1988 година, предаде Business Insider.

„Назначаването на Анна представлява ключов момент за Condé Nast“, коментира главният изпълнителен директор на компанията Роджър Линч.

Редакторката стартира кариерата си като моден асистент преди да стане редактор, после директор на отдел, а след това и главен редактор. Преди да започне работа за Vogue е била в редакциите на Harper’s & Queen, Harper’s Bazaar, Viva, Savvy и New York Magazine. Смята се, че тя е прототипът на образа, изигран от Мерил Стрийп във филма "Дяволът носи Прада".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ