Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Мениджмънт пет звезди

Снимка: Личен архив

Зад успеха на InterContinental Sofia стоят инвестициите в развитието на екипа и в политики за баланс между работа и свободно време. За приоритетите на петзвездния бранд и тенденциите в туристическия бизнес през 2020 г. Разказва Анджело Зукала - генерален мениджър на InterContinental Sofia

- Какви ще са основните посоки на работа в InterContinental Sofia през 2020 г.?

- Ще продължаваме да инвестираме в развитието на нашите служители – те са основният фактор за впечатляващите резултати, които постигнахме за първите две години работа. Високите стандарти на предоставяните услуги и грижата за гостите са от изключително значение за InterContinental®, а и за нас като единствен представител на бранда в България. Затова продължаваме с обученията за различните отдели в България и в чужбина, регулярните срещи с ръководителите за повишаване ефективността и стимулиране на личното развитие, ежеседмичните срещи с генералния мениджър за дискусия на текущи въпроси, както и с инициативите, организирани от екипа за социални дейности.

- Как ще се развива хотелиерството у нас?

- Туристическият сектор има изключително голям потенциал за развитие. Неслучайно все повече утвърдени международни брандове навлизат в страната. България става все по-разпознаваема и предпочитана дестинация сред туристите и тази тенденция ще се засилва през 2020 г. За това помагат природното и културното разно­образие, нивото на предлаганите услуги от българските хотели, както и многобройните опции за настаняване. Друга посока на развитие в бизнеса е дигитализацията. Много от хотелите в България вече работят с мобилни приложения и интерактивна телевизия, позволяващи резервации, поръчка на румсървис, оценка на престоя. Тази тенденция ще се засилва и ще измести конвенционалните методи за осъществяване на тези услуги.

- Как ще се отрази на бизнеса откриването на двата нови петзвездни хотела в София?

- Със сигурност ще има положителен ефект за развитието на местния бизнес. От една страна, повечето възможности за петзвезден престой в София ще засилят интереса към дестинацията и ще увеличат туристическия поток. От друга, добрата конкуренция е стимул за усъвършенстване, затова ние приветстваме откриването на двата нови хотела в София. И все пак на този етап InterContinental® Sofia остава единствен представител на международен луксозен бранд в столицата, което води след себе си и голяма отговорност при определяне развитието на луксозния сегмент.

***

InterContinental Sofia

е лидер на българския пазар при петзвездните хотели oт близо две години. През 2019 г. спечели три престижни награди от международни конкурси за хотелиерство и редица вътрешни за веригата отличия. Зад тези успехи стои висококвалифицираният екип на InterContinental Sofia. Мениджърският състав, а и цялата верига IHG® влагат изключително голям ресурс едновременно в развитието на персонала и в баланса между работа и свободно време. Постиженията на хотела в това отношение показват двете проучвания за удовлетвореност на служителите Colleague Heartbeat, проведени през 2019 г., със среден резултат над 90% за всички отдели.

През 2019 г. InterContinental Sofia спечели три престижни награди от международни конкурси за хотелиерство: Водещ нов хотел в Европа, Водещ хотел в България и Най-добър луксозен бизнес хотел в Източна Европа

още от Мениджмънт