Топ мениджърите на България 2021: Филип Рувре, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД и Head of Tech Delivery за Европа 

Топ мениджърите на България 2021: Филип Рувре, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД и Head of Tech Delivery за Европа 

Топ мениджърите на България 2021: Филип Рувре, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД и Head of Tech Delivery за Европа 

“Мениджър на годината” безспорно е най-авторитетното бизнес състезание в страната, в което успехите на лидерите се оценяват по специална за конкурса методология. През 2020 година конкурсът надскочи обективните препятствия и разгърна още повече потенциала си. Създадохме документален филм посветен на финалистите в конкурса.  Направихме аналогия между бизнеса и спорта и потърсихме онези качества, които правят от мениджъра и спортиста силни хора, достойни за отличие.  

През 2021 година надградихме идейно проекта и заснехме филм, който представя финалистите през призмата на творческия дух и креативността. Заедно с участниците нарисувахме портрет на изкуството в бизнеса. Телевизионната премиера на филма ще се състои на 28 ноември от 16.00 часа по bTV 

„Мениджър“ стартира поредица, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора, в който оперират въпроси. В следващите дни ще ви представим разговорите, които проведохме с всеки един от тях, а на 28 ноември от 16.00 часа по bTV ще имате възможността да се потопи изкуството на успеха. На финала България ще види и кой е новият Мениджър на годината. 

Представяме ви Филип Рувре, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД и Head of Tech Delivery за Европа 

Предизвикателство пред компаниите в сектора ни е привличането и задържането на квалифицирани и опитни кадри 

- Съществува ли фундаментална заплаха или голямо предизвикателство пред бизнеси като вашия в следващата година?  

- Съществено предизвикателство пред компаниите в сектора ни е привличането и задържането на достатъчен брой квалифицирани и опитни кадри с подходящите умения – IT специалисти, софтуерни инженери и хора с езикови познания. Към момента броят им е недостатъчен предвид динамичното развитие на пазара в страната и насищането му с технологични компании. За да растем през следващите години, ще са ни необходими именно такива специалисти и затова в „Модис България“ вече разработихме програми, целящи привличането и дългосрочното развитие на тези хора – програми за обучение, за кариерно израстване, както и за личностно развитие. В допълнение партнираме си и с образователни институции, академии и университети, което значително ни помага да спечелим доверието на младите таланти, тепърва започващи своята кариера.  

Развитието на компанията ни на международно ниво ни позволява да работим по мащабни проекти за някои от най-големите и популярни организации по света, което за екипите ни в България означава огромен брой възможности за кариерно развитие, придобиване на нови умения, както и работа по предизвикателни и значими проекти.  

 

- Каква е прогнозата ви за развитие на сектора?  

- Компанията ни се превръща в лидер в т.нар. „смарт индустрия“, която ще се развива изключително динамично през следващите месеци и години. Във всички сектори наблюдаваме ускорени процеси по дигитализация, като сериозен тласък за тях даде и пандемията от Covid-19. Ние като технологичен партньор за редица международни компании отбелязваме повишен интерес към дигиталните решения, които предоставяме – cloud услуги, AWS решения, разработка на софтуерни приложения, както и други IT услуги.  

Предвид търсенето на такива на локално и международно ниво съм оптимист за развитието на сектора, като България ще запази своята ключова роля не само за „Модис“, но и за технологичната и софтуерната индустрия на световно ниво.  

Как се отрази пандемията върху бизнеса ви?  

- Пандемията ни постави редица предизвикателства, но донесе и много нови възможности за бизнеса ни. Дори в периодите на най-голяма несигурност успяхме да запазим своята стабилност, като бяхме и една от компаниите, които продължиха да търсят и наемат нови специалисти. Навременната ни реакция и организацията на дистанционна работа още преди реалната заплаха от Covid-19 у нас ни позволиха да запазим обема на работа и дори да стартираме няколко нови проекта за наши партньори. И към момента екипите ни се придържат към работа от вкъщи, като за целта компанията ни е осигурила всички необходими условия – техника, дигитализация на работния процес, както и на всички административни операции. Важно за нас бе да запазим програмите си за кариерно развитие и обучение, като ги допълним с нови инициативи за ментално здраве и физическа активност в условия на социална дистанция и работа от вкъщи.  

Генерален спонсор на 14-то издание на конкурса "Мениджър на годината" еА1.  

Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на:  Fibank,  Johnnie Walker , Bulgaria Insurance , British American Tobacco Bulgaria,  Volkswagen България, Метрореклама 

Медийни партньори са: bTV,  БТА, БНР, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ