Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Кога обратната връзка може да навреди

239

Снимка: Shutterstock

2. Когато давате прекалено много отзиви.

Промяната в поведението отнема време. Тя обикновено се развива в пет етапа: предварителни размисли, самосъзерцание, подготовка, действие и поддръжка. Ако наскоро сте дали много негативни отзиви, това означава, че сте направили отделни заявки, за започването на гореопосания процес на промяна по няколко различни линии на поведение на вашите служители.

Изключително трудно е обаче човек да направи толкова промени за кратко време. Това води до емоционално и физическо претоварване, което не постига дълготрайни резултати.  Бъдете последователен в критиките си и давайте нужното време за промяна, вместо да затрупвате хората с негативизъм.

3. Когато не сте проследили прогреса по предходните отзиви, които сте дали.

Ефективните дискусии за обратна връзка трябва включват анализ на напредъка по предишни коментари и критики – какво работи, какво не се получава, какво са пречките, какво сте забелязали, какви ресурси са необходими и т.н. Ако продължавате да давате нови отзиви, без да се интересувате от развитието по теми от по-ранни дискусии, обратната връзка става незначителна, неуместна и в крайна сметка, ненужна.

още от Мениджмънт
23
Петък
Август