Затвори

Начини да предпазим здравето си на работното място

здраве

Снимка: Shutterstock

 

Според лекарите неправилната стойка на компютъра е причина за 75% от бързата умора и болката в мускулите и ставите, а останалите 25% се дължат на липсата на равновесие между работа и почивка. Ето какво препоръчват специалистите, за да избегнете здравословните проблеми.

Болки в краката

Не седете с кръстосани крака. Това влошава кръвообращението, притиска вените и причинява дискомфорт под формата на скованост и синдром на неспокойните крака.

Първото нещо, което трябва да направите, е да нагласите стола. Краката ви не трябва да висят и ръбът на седалката не трябва да ви притиска под коленете. Поставете краката си на пода или на специална стойка, така че да са сгънати под ъгъл малко над 90°.

Болка в гърба

  • Дълбочината на стола трябва да съответства на дължината на бедрата. Ако седнете на прекалено голям стол, поставете възглавница зад кръста си на гърба на облегалката. В противен случай ще се плъзнете надолу, което води до напрежение и болка в гърба.
  • Столът трябва да има удобна облегалка с естествена крива, така че гърбът да не застава във формата на въпросителна.
  • Не бързайте да променяте позицията си, ако се чувствате неудобно. Нека мускулите ви да свикнат с правилната поза. След време позицията ще стане удобна, но това няма да се случи веднага.
Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 25.09.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 25.09.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.71926
0.581646
CNY
10
2.41586
4.13931
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.18712
0.457222
RUB
100
2.52821
39.5537
USD
1
1.66072
0.602148