"IQOS ОТВОРЕНИ ВРАТИ“ в 41 града у нас до края на юни

IQOS ОТВОРЕНИ ВРАТИ“ в 41 града у нас до края на юни

"IQOS ОТВОРЕНИ ВРАТИ“ в 41 града у нас до края на юни

 Глобалната трансформация на тютюневата индустрия следва необратим ход, към месец май 2019 година над 7,3 млн. пълнолетни пушачи по света са се отказали от традиционните цигари и са преминали изцяло на към бездимната алтернатива на лидера в тази трансформация Филип Морис Интернешънъл - устройството за нагряване на тютюн IQOS. Данните бяха оповестени на специално събитие на Филип Морис България, на което компанията обяви своя нова национална инициатива -  "IQOS ОТВОРЕНИ ВРАТИ“.

Тя обхваща 24 специализирани търговски обекти и 69 обекти, разположени на територията на други бизнес партньори. В тях, до 30 юни, повече от 250 IQOS консултанти ще отговарят на въпросите на пълнолетните пушачи и ползватели на IQOS относно системата за нагряване на тютюн.

130 мобили IQOS консултанти тръгват на тур през юни в 41 града у нас и ще бъдат на разположение в предстоящи 43 специални събития да отговорят на въпросите на потребителите, свързани с IQOS. На въпросите на потребителите ще отговарят и сътрудниците от Центъра за обслужване на клиенти.

„Всички ние във Филип Морис България, заедно с нашите партньори, сме посветени на това да помогнем на пълнолетните пушачи да преминат на по-добра алтернатива от цигарите. Ние каним всички пълнолетни пушачи или ползватели на IQOS да зададат въпросите си към нас, като ще посрещнем всеки един от тях с благодарност за отделеното време. С тази инициатива искаме да покажем на всички пълнолетни пушачи и ползватели на IQOS в България, че нашите врати са винаги отворени и сме тук, за да отговорим на въпросите им за бездимните алтернативи и да посрещнем очакванията им“, заяви Джордж Маргонис, управител на Филип Морис България.

По време на „IQOS ОТВОРЕНИ ВРАТИ“ всеки пълнолетен пушач или ползвател на IQOS ще може да зададе въпросите си и да сподели обратна връзка с представители на компанията. Потребителите на IQOS ще могат да получат професионална диагностика и почистване на устройството си, информация за новата програма за грижа за клиента IQOS Care plus и други. Всеки пълнолетен пушач или ползвател на IQOS ще получи тест, с които може нагледно да види разликата между дима от цигара и парата, която се отделя при използване на IQOS, ще има на разположение информационни материали, с които да се запознае със системата за нагряване на тютюн и използваната технология, с програмата за грижа за клиента IQOS Care plus, талон за отстъпка при закупуване на първо IQOS устройство и други. На 14 юни, компанията, която вече има 3 монобранд магазина в София и страната и 19 специализирани щанда, ще отвори и най-големия си до момента шоурум у нас в столичния Paradise Center. Изграден по специална концепция на Phillip Morris International концепция, той задава ново определение на подхода към клиента. Това ще бъде повече място за преживяване,  място, където човек може да дойде и да зададе въпросите, които го вълнуват, за да научи повече за технологията и за всичко, от което се интересува, да тества продукти без ангажимент за покупка. Модернистичният дизайн на магазина е дело на чуждестранен екип, с доказан опит в развиване и реализиране на интериорни концепции за магазини на Louis Vuitton, Nike, Samsung, швейцарската часовникарска индустрия и др., разказа Димитър Костов, мениджър продукти с намален риск на „Филип Морис България“.

По света вече има 70 такива магазини  в общо 23 страни. „Най-впечатляващите от тях са в Токио, Мюнхен, Лондон, Москва“, сподели Костов. След седмица вече и в София!

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ