нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

8 начина брандът ви да влезе в новините - Част 2

Pexels

Да обновите уебсайта си, да изградите взаимоотношения с медиите, да бъдете активни в социалните платформи, както и да посветите на журналистите раздел в уебсайта си - това са първите четири съвета на Мишел Гарет, изброени в уебсайта на списание Entrepreneur в отговор на дилемата как да привлечете по-голям медиен интерес къв вашия бранд, които ви представихме в част , на тази мини поредица

Ето и останалите четири

Създайте си съюзници

Репортерите често може да искат да говорят с трети страни, които могат да разкажат за ползите от използването на вашите продукти и услуги. Хубаво е да сте подготвени за референции от потребители или може би партньор или инфлуенсър, които да споделят повече за работата ви.

Разбира се, вие ще искате да изберете онези хора, които имат какво позитивно да споделят за вас. Ако трябва да убеждавате някой да говори публично за вас, уверете го, че един такъв ход би бил добър и за самия него.

Визуализациите

Визуалните елементи като снимки и видеа стават много важна част от всички типове медии днес. Те помагат на една история да оживее и да привлече повече аудитория.

Друга важна част от тази точка е фактът, че някои медии нямат достатъчно голям бюджет да изпращат фотографи навсякъде. Затова не забравяйте да им изпращате снимки. Когато създавате библиотеката си от кадри, не забравяйте да включите и такива с логото на компанията и високопоставените лица.

Публикувайте снимките онлайн, включително в посветения на медиите раздел в уебсайта ви.

Статистиките

Репортерите харесват проучванията. Ако нямате средства за свое собствено оригинално проучване, можете да цитирате нечие друго. Единствено се уверявайте, че включвате линк към първоизточника и го цитирате.

Подгответе контекста

Ако имате списък с факти, бекграунд информация, биографии на членовете на лидерския екип и др. данни за компанията, уверете се, че са достъпни за журналистите. Това им помага бързо да намират информация, ако имат фундаментални въпроси.

Помнете, че е по-добре да сте подготвени и да не е необходимо да се свързват допълнително за нещо с вас. Така карате журналистите да чакат, докато самите вие опитвате да подготвите необходимите материали възможно най-бързо.

***

Винаги е добра идея да помислите за това от какво има нужда една медия, за да разкаже вашата история. Журналистите са заети хора – не ги карайте да чакат, защото могат да се насочат към следващите потенциален източник в списъка им.

Мишел Гарет за Entrepreneur.com

още от ПР и събития