All Channels взе всички награди за продуктов PR на PR Приз 2018

All Channels взе всички награди за продуктов PR на PR Приз 2018

All Channels взе всички награди за продуктов PR на PR Приз 2018

All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността "PR Приз” 2018.

За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“, като подреждането на проектите беше в следния ред – трето място кампанията на AVON за новата продуктова линия Avon Mark, второ място за “Безстрашните пичове” на Jameson и победителят – „Крадецът на ябълки, вече краде и вишни“, реализиран за Загорка АД.

All Channels доминира и в категорията специално събитие, където спечели първо и второ място. „Малкото барче“ на Старобърно събра вота за второто място, а футуристичният проект на LG – „Арт стена, която се оказа телевизор – представяне на новите модели“ обра всички овации за първото място. 

В категорията „Дигитална кампания“ All Channels си тръгна с първа награда за иновативния проект „Decatlon Box Office“ - кампания, която предизвика повече от 380 офиса да да се съревновават помежду си, за да докажат, че заслужават да притежават боксова круша от Декатлон.

Благотворителната кампания на AVON „От любов към живота“ за 16-та поредна година спечели хиляди съмишленици и журито присъди първата награда в категорията „Кампания за устойчиво развитие“.

Aгенцията взе второто място в категория „PR проект, реализиран от медия“ за съвместната работа с Discovery Networks по проекта „Ролан Гарос – живот на червената планета“, който направи паралел между повърхността на Марс и настилката на кортовете в Париж.

В категорията „Комуникационна агенция на годината“ All Channels зае второто място.

В рамките на конкурса се състезаваха рекордните 83 проекта в 16 категории, оценявани на два етапа - първият етап с индивидуална оценка на база писмено описание на проекта, а вторият – чрез оценка на реализацията на проекта, която се прави след публичното представяне. За първи път в историята на конкурса в журито се включиха 7 реномирани чуждестранни комуникационни професионалисти, а всяка категория беше оценявана от различно жури, съставено от петима българи и двама чужденци.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ