BAAwards2019 удължи срока за кандидатстване в конкурсите

BAAwards2019 удължи срока за кандидатстване в конкурсите

BAAwards2019 удължи срока за кандидатстване в конкурсите

С още една седмица се удължава срокът за кандидатстване в конкурсите за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019), реши днес Управителният съвет на асоциацията. Кампании, които са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. ще се приемат онлайн до 15 септември 2019 на сайта на BAAwards’2019.

Заявки могат да се подават в определените за наградите BAAwards 2019 5 тематични категории:

· Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

· Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)

· Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)

· Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)

· Бранд активационна кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

Заявките в двата бизнес конкурса се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Председател е Свилен Стрезов, маркетингов директор на Актавис ЕАД и председател на УС на БАР.

“ BAAwards 2019 е в разгара си. Удължаваме срока до 15 септември, за да дадем максимална възможност на рекламодатели и комуникационни агенции да се представят в двата отделни бизнес конкурса. Колкото по-богато е „съдържанието“ на конкурсите за наградите на БАР, толкова по-богато и полезно за професионалната общност ще бъде и тяхното ноу-хау, което ще представим през ноември и декември. BAAwards 2019 е компас, който задава на рекламодателите, комуникационните агенци и студентите маркетолози посока към най-високото ниво „Четвърто измерение“ на професионализъм. Сега е времето да отличим и представим най-добрите, и ние, в БАР правим всичко необходимо за да улесним участието им!“, коментира изпълнителният директор на БАР Росен Мисов

Списание "Мениджър" и онлайн изданието "Мениджър Нюз" са медийни партньори на отличията.

Напомняме важните дати за бизнес конкурсите в BAAwards 2019

· Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г.

· Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-15.09.2019г.

· Оценяване и определяне на победителите: между 16.9.2019-30.9.2019 г.

· Галасъбитие за връчване на наградите: между 22-24.10.2019г., датата ще бъде обявена по-късно

Подробна информация за конкурсите BAAwards 2019, може да намерите на сайта на конкурса

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ