Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

eCommCongress събира за шести път експерти в електронната търговия

Архив: еCommCongress, фотограф Христо Христов

Експерти от света на електронната търговия ще споделят съвети и добри практики за увеличаване на продажбите по време на шестото годишно издание  "Свързани точки", на събитието за електронна търговия eCommCongress. То ще се проведе на 26 март 2020 г. в Интер Експо Център

Участниците в конгреса ще могат да чуят лекции и да участват в дискусии в няколко основни направления. За посетителите, които се интересуват как да подобрят дейността на своя онлайн магазин ще бъдат представят добри практики за бекофис операции, а електронни търговци с дългогодишен опит ще дадат препоръки и ще демонстрират успешни практики за работа с клиенти и склад.

Как без усложнения да се осъществяват триъгълни доставки, както и доставки в чужбина и страната ще е една от основните теми в специален панел. Какви са маркетинговите инструменти, които могат да се използват при създаването на работещи продажбени фунии, ще бъде част от програмата на друг от панелите, в който ще коментират и възможните модели при „отглеждането“ на лоялни клиенти.

В отделна тема ще се дискутират настоящите и настъпващите тенденции в електронната търговия. Представители на компании от различни икономически сфери ще разискват своя поглед в бъдещето и как електронните търговци да се подготвят за промените, които предстоят.

В контекста на изискванията, които налага Наредба Н-18, в самостоятелен панел ще се разглеждат различни правни и счетоводни въпроси, СУПТО и други юридически аспекти, които са свързани с електронната търговия.

Всеки един от посетителите ще има възможност да получи достъп до безплатна е-книга "29 Instagram маркетинг хак-а за онлайн магазини" с реални примери за добри практики в социалната мрежа на младото поколение. Допълнително за всеки онлайн търговец са подготвени и 19 идеи, с които може да разшири своята Content Marketing стратегия. Те са лесни за реализиране, а голяма част от тях напълно безплатни.

Лектори на събитието са водещи маркетолози, дизайнери и управители на онлайн магазини, както и юристи и счетоводители.

В безплатния експо кът за пореден път всеки може направи консултация с изложителите по важни за него въпроси свързани с електронната търговия. Списание "Мениджър" е сред медийните партньори на събитието.

Актуална информация за събитието може да откриете в официалния сайт тук, както и да се регистрирате с 20% отстъпка, използвайки промо код MEDIA до 13 март 2020г.

 

още от ПР и събития