IAB Digital Day събира водещи европейски и местни експерти в разговор за бъдещето на дигиталната индустрия

IAB Digital Day събира водещи европейски и местни експерти в разговор за бъдещето на дигиталната индустрия

IAB Digital Day събира водещи европейски и местни експерти в разговор за бъдещето на дигиталната индустрия

Десето издание на единственото специализирано събитие за дигитален маркетинг в България, организирано от IAB България ще се проведе на 8 октомври. Форумът, под надслов „An eye - opening year” ще е в нов хибриден формат, който съчетава традиционно събитие с възможност за среща наживо и онлайн участие.

Разнообразната програма на IAB Digital Day ще засегне всички актуални спектри на дигиталната екоситема в контекста на една от най-предизвикателните години в икономически и социален аспект. Филип Бежнички, дигитален стратегически директор на Havas Group ще говори за края на капитализма какъвто го познаваме и ще провокира аудиторията с въпроса „Време ли е брандовете да свалят маските?“.

В поредица от панелни дискусии и блиц формати представители на дигиталната индустрия ще дискутират въпроси, които всеки, който се занима с дигитален маркетинг си задава: „Трябва ли брандовете брандовете трябва да спрат да говорят, за да отговорят на предизвизвикателствата на средата?“ „Дали да инвестираме в собствен дигитален маркетинг екип или да разчитаме на услугите на специализирана агенция?“ „Какво е мястото на подкастите в дигиталната екосистема?“

 Експертът по инсайт и иновации в рекламата -  Даниел Кнап, от IAB Европа,  ще представи последните последните тенденции в дигиталната реклама и сигналите за възстановяване в пост пандемичната обстановка.

Темата за необходимостта от нова метрика на нашия пазар ще бъде дискутирана от широк кръг утвърдени български експерти от различни сфери на дигиталната индустрия. В рамките на форума ще бъде представен проект за критерии, които е нужно да покрие тя, разработени от работната група за „Метрики и стандарти“ на IAB България.

В рамките на IAB Digital Day 2020 ще се представи и новото решение Schrems II, с което се отменя Privacy shield трансфера на данни между ЕС и САЩ и отражението му върху дигиталния бизнес у нас. Фокус на събитието ще бъдат и примери, свързани с инфлуенсър маркетинг и развитие на бранд профили и създаване на бранд съдържание в Tik Tok.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ