Интерпартнерс стана първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

Интерпартнерс стана първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

Интерпартнерс стана първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

Интерпартнерс Груп постави началото на обединение от балкански комуникационни агенции под бранда The Balkan Hub и с мотото United Marketers of the Balkans.

Освен инициатора Интерпартнерс, обединението включва още агенциите WhiteAd (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications  (Сърбия), New Moment Albania, New Moment Skopje (Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска). Всяка от тези предприемачески компании има свой изразен профил в областта на маркетинг комуникациите, солидно портфолио от местни и международни клиенти и амбиции да се включи активно в интеграционния бизнес процес в региона.

След 27 години възходящо развитие на пазара у нас и успешни проекти в съседни страни Интерпартнерс отчита, че е настъпил благоприятният момент за партньорства с регионален фокус. Стъпката се предприема на фона на вдъхновяващия пример на български фирми (някои от които клиенти на Групата), които осъществяват експанзия на предизвикателния регионален пазар.

The Balkan Hub е първата по рода си структура с ясен фокус  върху Балканите и задълбочена експертиза в региона, обслужваща бизнеси с единен координационен център – а именно, пазара на произход, и работеща като един екип на 7 пазара – гъвкаво, лесно, ориентирано към измерими резултати в името на нашите клиенти.“, сподели Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс Груп,

С новата си инициатива Интерпартнерс Груп става единствената българска комуникационна група, която покрива Балканския регион със собствена партньорска мрежа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ