нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Kaufland България с нова имиджова кампания

Kaufland България поставя началото на нова имиджова кампания, чиито главни действащи лица и основен фокус са служителите на компанията.

Под мотото „Разчитайте на нас“ Kaufland България представя свои служители на първа линия в серия от визуални формати, като разказва какви са техните лични истории и най-силните им лични и професионални качества, които ги превръщат в отлични специалисти и им помагат да се справят както в трудната ситуация с пандемията от COVID-19, така и с ежедневните предизвикателства.

„Разчитайте на нас“ е и посланието, което екипът търговската верига отправя към клиентите. С настъпването на глобалната пандемия служителите поеха отговорността да продължат работата си още по-мотивирано и отдадено, за да имат българските граждани достъп до храна и продукти от първа необходимост.

„Кампанията разкрива човешкия облик на бизнеса ни, в сърцето на който стоят именно служителите. Гордеем се с тяхната неуморна работа, висок професионализъм и личностни качества“, коментира Милена Караилиева, HR директор на Kaufland България.

С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за работодател, в основата на която стои взаимно доверие, ангажираност, мотивация и развитие на екипа.

още от ПР и събития