Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Рекламни гафове, останали в историята

Снимка: Shutterstock

- Магазинът Snapple в Ню Йорк реши да издигне най-дългия в света леден блок - 5,30-метров, 17-тонен леден десерт Snapple – но той зрелищно се разтопи. При това доста бързо.

- Sony създаде фалшив фен сайт на играта си PlayStation. Геймърите бързо разбраха, че блогът, представен като онлайн платформа на почитатели, е регистриран към рекламната агенция Zipatoni, която работи за Sony.

- Радиостанция в САЩ организира през 2007 г. състезание по максимално задържане на изпита вода, без да се посещава тоалетната. 28-годишна жена почина на следващия ден от отравяне с вода.

- Телевизия Cartoon Network сащиса граждани на Бостън със съобщение, че е поставила бомби в града. Направи го, монтирайки метални LED знаци по улиците като реклама на свое предаване. В резултат телефоните на полицията прегряха от паникьосани сигнали. Turner Broadcasting и маркетинг компанията Interference Inc. накрая платиха 2 милиона долара глоба за случилото се. 

- Маркетинг гуру в Тексас през далечната 1896 г. решава да пресъздаде влакова катастрофа, за да си набави публичност. Уилям Краш дори изгражда „временен” град, където катастрофата да се състои. По жп линията Мисури-Канзас-Тексас се предлагат отстъпки за хората, които искат да пътуват за град Краш, Тексас, и да станат свидетели на катастрофата. 50 000 души се съгласяват. В акцията загиват трима души.

още от ПР и събития
15
Неделя
Декември