Три нови категории ще отличат тазгодишния конкурс PR Приз

Три нови категории ще отличат тазгодишния конкурс PR Приз

Три нови категории ще отличат тазгодишния конкурс PR Приз

Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) организира традиционния си конкурс за най-добри постижения от професионалните комуникации в България "PR Приз".

Конкурсът на БДВО "PR Приз 2018" стартира с три нови категории – "Комуникационна агенция на годината", "Вътрешен комуникационен отдел на годината" и "Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding", съобщават от организацията. Новите категории целят да отговорят на тенденциите в професията, както и да поощрят най-добрите агенционни и вътрешни комуникационни специалисти.

Изданието на конкурса през 2018 г. е 18-о поред. Това е най-дългогодишният конкурс в сферата на връзките с обществеността.

Категорията „Комуникационна агенция на годината“ се завръща след повече от десетгодишно прекъсване, а нейният аналог в сферата на корпоративния PR – категорията „Вътрешен комуникационен отдел на годината“ – е единствен по рода си за България. Той ще отличава постиженията на вътрешни отдели по отношение на реализирани изключителни комуникационни кампании, самостоятелно или с подкрепата на агенции и други подизпълнители.

„Признанието и аплодисментите трябва да бъдат и за двете страни – и за креативните агенционни умове, и за стратезите, които управляват репутацията на организацията вътре в нея. Ето защо решихме да наградим най-добрите вътрешни отдели наравно с най-добрите агенции“, обяснява Мила Миленова, председател на БДВО и председател на журито на PR Приз 2018.

Екипът, работата с вътрешните и външните клиенти, стратегическите планове и тяхната реализация ще бъдат във фокуса при оценяването на двете специални категории. Влияние ще оказват и оценките на проектите, представени в останалите категории.

Третата нова награда тази година – „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“, отразява нарасналата популярност на течението в комуникациите и HR за популяризиране на компаниите като работодатели.

По традиция PR Приз ще получат още най-добрите „Корпоративна комуникационна кампания“, „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Зелени комуникации и градска среда“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Дигитална кампания или проект“, „Имиджмейкинг“ и „Студентски комуникационен проект“.

Заявките за участие може да се подават на сайта на БДВО до 18 април.

Общо 16-те конкурсни категории ще бъдат журирани от водещи комуникационни специалисти, които ще бъдат поетапно обявявани до затварянето на регистрацията. Церемонията по награждаването ще бъде на 18 май.

В седмицата преди официалната церемония ще се проведат открити представяния, на които кандидатите за престижните призове ще защитават публично проектите си. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ