Три PR урока от кампанията на Джо Байдън

Три PR урока от кампанията на Джо Байдън

Три PR урока от кампанията на Джо Байдън

Организирането на кандидатпрезидентска кампания е скъпо начинание. Майкъл Блумбърг похарчи над 200 млн. долара за реклама, персонал, пътувания, събития. Могат ли милионите му да убедят избирателите?

Джо Байдън се включи в надпреварата като фаворит. В качеството си на бивш вицепрезидент на САЩ той се радваше на огромна почит и си гарантира медийно отразяване. Въпреки тези предимства, проблеми разклатиха и неговата позиция в дните преди изборите 3 ноември.

Три пиар урока забелязва Лора Грос, президент на Scott Circle Communications, в кампанията на кандидата на демократите.

Бъдете стратези

Изпращането на изявление със списък с препоръки за Байдън е добро, но не е достатъчно. Важно е как нещо бива обявено. Помислете си за визуалните ефекти, тайминга и какво казвате с посланието си. използвайте всяка платформа, която аудиторията ви посещава – от блогове, през имейли до Facebook и Instagram.

Влезте в разговора

По време на „Супер вторниците“ в САЩ в началото на годината, докато произнасяше реч за победата си, Байдън бе прекъснат от протестиращи, с които съпругата му д-р Джил Байдън и главният съветник на кампанията Симоун Сандърс успяха да се справят. Това ги превърна в интернет герои, а идеята за образа на силната жена вероятно резонира върху обществеността. Новината се разпространи светкавично в социалните мрежи и беше обект на коментари в продължение на дни.

Превърнете лимоните в лимонада

Можем с часове да се тревожим какво сме могли да направим, ако всичко е било перфектно, или пък можем да помислим от какво имаме нужда, за да изведем на преден план посланието си. Освободете се от негативното и приемете това, което имате.

След случката екипът на Байдън вероятно нямаше друг избор, освен да внедри стратегиите за спечелените медии и социалните мрежи. Единствената възможност беше интелигентна работа с по-малко ресурси. В крайна сметка обикновено е по-добре някой да каже искрено нещо приятно, отколкото да се заделят средства за привличане на вниманието.

По материал на PR News Online

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ