AR рекламите ще генерират над $13 млрд. приходи до 2022 г.

AR рекламите ще генерират над $13 млрд. приходи до 2022 г.

AR рекламите ще генерират над $13 млрд. приходи до 2022 г.

АР (Augmentet reality) рекламите ще генерират над 13 млрд. долара приходи до 2022 година, съобщи Businessinsider. Обогатената реалност (Augmented reality) е област в информатиката, занимаваща се с комбиниране на данни от реалния свят с компютърно генерирани данни.

Способността на сектора да свързва нашите дигитални и физически светове преобразява начина, по който брандовете общуват с потребителите в социалните мрежи. Дигиталните титани Snapchat и Facebook печелят любовта на потребителите към AR с реклами и маркови преживявания, отваряйки вратата за използване на марките като ново средство за креативност и за достигане до потребителите по начин, който те ценят и на който реагират.

Въпреки че използването на AR в социалните медии все още е в начален стадий, вече е невъзможно да бъде игнорирано от големите играчи. Този забавен, запомнящ се и удобен начин за обединяване на дадена марка в живота на потребителите катализира начина, по който марките ескалират продажбите, стимулират ангажираността на потребителите и повишават информираността на марката.

Очаква се AR рекламите да представляват над 12% от всички приходи от мобилни реклами до 2022 година и затова е от решаващо значение марките да очертаят своите стратегии, за да си осигурят предимство за ранно преминаване към използването на технологията.

По данни на доклада на BI Intelligence, се очаква броят на мобилните потребители на AR да нарасне със 100% спрямо 2018 г. и да надхвърли 1 милиард.

Потребителската реакция на AR в социалните мрежи подчертава защо марките трябва да възприемат технологията за подобряване на социалните си стратегии и че това вече се оказва ефективен канал за ангажиране на потребителите и разширяване на техния обхват.

Има три ясни цели, които брандовете се стремят да постигнат при прилагането на AR в своите стратегии за социални медии: ескалиране на конвертирани продажби, стимулиране на ангажираността на потребителите и повишаване на информираността на марката.

Освен това има много индикации, че технологията ще се подобри в близко бъдеще, което ще играе основна роля за стимулиране на използването на AR на марките в социалните медии.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ