нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Бионсе, Джей Зи и 128-каратов диамант в кампания на Tiffany & Co.

Getty Images

Музикалните изпълнители Бионсе и Джей Зи са главните герои в нова кампания на луксозния бранд за бижута Tiffany & Co. Това е първият път, в който двамата се появяват заедно в кампания, пише изданието Evening Standard.

39-годишната певица сподели кадри от снимачната площадка на проекта, а на един от тях се забелязва и невиждана досега картина на Жан-Мишел Баскиат. Най-изпъкващият аксесоар към дългата черна рокля на Бионсе е 128-каратов жълт диамант, открит в Южна Африка през 1877 година. Досега е носен само от четири жени – Мери Уайтхаус, Одри Хепбърн, Лейди Гага и Гал Гадот. Бижуто струва 30 млн. долара.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Според изявление на Tiffany & Co. Джей Зи носи брошка на дизайнера Жан Шлумбергер, познат като стилист на елита през 60-те и 70-те години на миналия век.

Създаден е и филм с режисьор Еманюъл Аджей, който представя изпълнение на песента “Moon River”, станала популярна в лентата „Закуска в Тифани“ от 1961 година. Във видеото ще има римейк на мелодията от Бионсе, заснет от Джей Зи с камера Super 8.

„Тя е най-добрата певица в света, а той е най-добрият рапът в света. И ние сме най-добрата компания за бижута в света, нали“, каза в интервю за Yahoo Life Александър Арно, изпълнителен вицепрезидент по продукти и комуникации на Tiffany.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Освен Бионсе и Джей Зи, които в тандем са и една от популярните звездни двойки, в едно от заснетите видеа се появява и дъщеря им.

Името на кампанията е “About Love” и тя ще бъде лансирана глобално в няколко печатни издания на 2 септември. Филмът ще бъде пуснат на 15 септември на сайта на Tiffany и ще е придружен от активации в глобални медии.

още от Реклама