Бивш преговарящ полицай на Скотланд Ярд идва за ФАРА 2018

Бивш преговарящ полицай на Скотланд Ярд идва за ФАРА 2018

Бивш преговарящ полицай на Скотланд Ярд идва за ФАРА 2018

Най-големият форум на креативната индустрия в България – фестивалът ФАРА, предстои в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни. 

Организаторите днес разкриха повече за най-интересните лектори, които ще гостуват за събитието. Водещ сред тях ще бъде Ричард Мълъндър.

Той има повече от четвърт век кариера в британската полиция Скотланд Ярд, включително като главен обучаващ в звеното за преговори с похитители. Има уникален опит в интервюирането на свидетели и заподозрени. Като такъв, ще разкрие водещи тайни и умения за постигане на желани резултати в преговорите. 

Днес Ричард Мълъндър пренася специфичните техники на комуникация и в света на бизнеса. Участвал е в мисии в Афганистан и в различни преговори на международно ниво. Разработвал е и множество програми за обучение на екипи от Shell, BAE, IMI, Oracle, Cambridge University, BNP Paribas, SAS Software.

Посланието на фестивала ФАРА през 2018 г. е "Работим заедно. Печелим заедно". То е посветено на клиента, който знае какво иска, и на агенцията, която дава повече, съобщават организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

"Най-стойностните рекламни кампании са резултат от партньорството и доверието, a съвместни са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи", смятат те. 

Тази година мотото на лекционния панел ще бъде "Креативност и ефективност". Панелът ще включва авторитетни имена с богат практически опит. Презентации и уъркшопи ще предизвикат интереса както на представители на творческите професии, така и на бизнес ориентирани професионалисти от агенции, медии и рекламодатели.

Друг водещ лектор ще бъде Гурдийп Пури.

Преди да основе своя консултантска компания - The Effectiveness Partnership, Пури е бил част от екипа на Leo Burnett, където е оглавявал отдела за ефективност на комуникациите и е работил с клиенти като Kellogg’s, Procter & Gamble, McDonald’s, Fiat, Heinz, Morgan Stanley, John West, Holiday Inn, Nintendo и Barclays.

В богатата си лична колекция от отличия, Гурдийп притежава 5 награди за ефективност IPA Effectiveness Awards, включително 2 злата, 11 награди European Effectiveness Awards и 3 първи места.

Заедно със своите съдружници в The Effectiveness Partnership, Пури е помогнал на клиентите си да спечелят над 60 награди за ефективност в конкурси по целия свят. 

Основни партньори на XIX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА’18, са Фондация „Пловдив 2019 – Европейска столица на културата“, „Нова Броудкастинг Груп” и  „Нет Инфо“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ