Британски брандове залагат на нова 3D технология за външна реклама

Британски брандове залагат на нова 3D технология за външна реклама

Британски брандове залагат на нова 3D технология за външна реклама

В месеците след тежките локдауни, освен хората, навън излизат и рекламите. Външните кампании се възползват от нова възможност, т.нар. 3D реклама, която разработва пионерът при дигиталните „аутдор“ промотирания Ocean Outdoor.

Технологията DeepScreen използва изображения и видео, така че под определен ъгъл да създава триизмерна илюзия с измамна дълбочина, която всъщност идва от обикновен плосък екран.

Подобни идеи си проправят път в Азия от няколко години, но за Великобритания не се прилагат често. DeepScreen позволява на криейтиви, създадени в 2D формат, да изглеждат като 3D, когато човек ги гледа под ъгъл. Сега британските брандове могат да разполагат подобни реклами както на екрана Piccadilly Lights в Лондон, така и на билборди на още 8 локации в столицата и градовете Бирмингам, Глазгоу, Ливърпул, Манчестър, Норич и Нотингам, пише изданието Campaign.

От технологията вече се възползваха марки като Deliveroo, Netflix и Vodafone. Според управляващия директор на Ocean Outdoor, Фил Хол, 3D рекламата ще е следващата голяма еволюция в дигиталната външна реклама след видеото. „Брандовете, които са похарчили значителни суми за своите тв криейтиви, сега гледат на това като на черешката на тортата“, коментира той.

Компанията таксува рекламодателите, решили да заложат на билборда с триизмерен ефект, с между 5 хил. и 30 хил. паунда. Има и допълнителна такса за използването на технологията на екрана Piccadilly Lights.

Лансирането на DeepScreen съвпада с нарастващото търсене на външна реклама покрай отпадането на стриктните COVID мерки. Според доклад на Рекламната асоциация на Обединеното кралство разходите за OOH реклама на Острова възлизат на 699 млн. паунда за 2020 г., като се очаква тази година да нараснат с близо 30%. Прогнозира се и ръст с 43.7% на дигиталната външна реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ