Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Коронавирусът ще „отхапе“ и от бюджетите за реклама

Снимката е илюстративна. /Getty Images

Коронавирусът може да намали бюджетите за маркетинг и реклама на бизнеса с до 3 млрд. долара тази година в САЩ, сочи нов доклад на Media Village по темата, цитиран от „Ню Йорк Поуст“.

Преди пандемията от COVID-19 прогнозата на компанията бе, че за 2020-а в комуникационни кампании ще бъдат инвестирани около 227 млрд. долара, като сега се отчита спад от 1% до 224 млрд. долара.

Източник: MediaVillage

Инвестициите в социалните мрежи Facebook и Snapchat може да спаднат с до 12% за сметка на стрийминг платформи като Netflix и Hulu, които отбелязват високо потребление в дните на извънредно положение, добавят още в проучването. Ръст от 4% се очаква да отбележи и телевизията, главно заради предстоящите президентски избори и Олимпийските игри.

В края на миналата година Световният център за рекламни проучвания (WARC), от своя страна, посочи, че през 2020-а за реклама ще бъдат похарчени 656 млрд. долара в световен мащаб.

още от Реклама