Две дами влизат в лидерския екип на All Channels

Две дами влизат в лидерския екип на All Channels

Две дами влизат в лидерския екип на All Channels

Две ключови позиции в All Channels Advertising ще се оглавят от две дами в екипа. Александрина Стефанова е новият творчески директор, а Деница Миланова поема позицията Client Service Director. Двете дами са част от екипа на All Channels от над 3 години, през които придобиват опит и успехи както в работата си по едни от най-големите клиенти в България, така и като мениджъри и ментори на екипи.

„Развитието на Александрина до позицията Творчески директор и Head of Art в агенцията е съвсем естествено следствие на нейния талант, задълбочена работа в концептуално и художествено отношение“, споделя Марин Костов – Мъро, Изпълнителен творчески директор в All Channels Group. „Александрина Стефанова и Илия Яков, двамата творчески директори в рекламната ни агенция, са отличен тандем, съчетавайки много богат опит в стратегия, дизайн, визуален и концептуален сторителинг. Алекс вече има сериозни творчески успехи, златни отличия и множество спечелени и реализирани проекти, а уменията й да развива и менторира екип я правят не само добър професионалист, а и отличен творчески лидер,“ допълва Марин Костов.

Новото лице в мениджърския екип на All Channels, Деница Миланова, поема развитието и управлението на клиентското портфолио на рекламната агенция. „Дени е млад талант в групата ни. Развитието й в Client Service Director е изключителна възможност за екипа и за клиентите ни да работят с много отдаден и качествено подготвен стратегически професионалист. Дени е един от най-мотивираните млади хора, които съм виждала, като пленителното в подхода й е миксът от знания и умения, стратегическото мислене и аналитичност балансирани с творческа оценка и менторски потенциал,“ разказва Емилия Стефанова, Управляващ директор на All Channels Advertising.

„Изключително развълнувана съм, че влизам в ролята на Client Service Director на All Channels Advertising. Фокусът ми ще бъде върху това да продължаваме да предлагаме на клиентите си стратегически решения, които изпълняват не просто комуникационните им цели, но подпомагат и бизнес таргетите им. Това е нещото, което ни откроява на пазара“ - споделя Деница Миланова. „За всички нас в All Channels е много важно да развиваме ролята на агенцията като стратегически консултант и партньор. Благодарна съм, че до мен стои екип от талантливи специалисти, с които заедно ще изграждаме и затвърждаваме дългосрочни отношения с клиентите си“, посочва още тя.

Деница Миланова притежава над 5 години опит в комуникационния бизнес. Работила е по редица ключови проекти за клиенти като Philips, Facebook, Европейската комисия, Allianz, Престиж96. Страстта й са интегрираните кампании, планирани тактически да достигнат до желаната аудитория чрез нестандартен и иновативен подход. Новият Client Service Director на All Channels Advertising завършва висшето си образование в Англия и Франция – бакалавърска степен по PR & Communications в University of Greenwich и две магистърски степени - International Marketing Communications (ESCEM Business School) и Strategic Marketing Communications (University of Greenwich).

„Концептуалната проницателност на кампаниите и визуалната естетика трябва да вървят ръка за ръка“ смята Александрина Стефанова. „В All Channels ние търсим креативност и възможности отвъд границите на познатите и утъпкани коридори – създаваме нови брандове, на други вдъхваме живот по нов начин, създаваме финес и елегантност на разказа там, където други смятат, че е невъзможно. Чудесен пример за това е крафт бирата и брандът Кохонес. Създадохме го от нулата, с много усилия и опити и в крайна сметка резултатът е – страхотен продукт, с отличима визуална идентичност, която печели едновременно златни награди и множество клиенти,“ добави още Александрина. Тя влиза в рекламата, защото я вижда навсякъде около нас и вярва, че ако се правят красиви реклами, светът ще се превърне в една идея по-красиво място.

Александрина Стефанова е възпитаник на Националната художествената академия, гр. София, където завършва специалността „Рекламен дизайн“. По време на бакалавърската си програма, в рамките на половин година се обучава и в Wrexham Glyndwr University. Сред клиентите й в над 10-годишния й опит в сферата на рекламата се открояват: Carlsberg Bulgaria с брандовете си Tuborg, Somersby, Пиринско, Шуменско; Heineken Bulgaria с Крадецът, Starobrno, Ариана; BMW и MINI, Капитал, Дневник, Tcherga, The Mall, Cinema City, Cohones, Mania, Coca-cola , Familia, Smirnoff и други. Любопитно за нея е, че от дете се занимава с вариететно и цирково изкуство, което през 2016 година й носи награда ИКАР.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ