Gucci представи реклама, вдъхновена от френските бунтари на 1968 г.

Италианският моден бранд Gucci привлича вниманието на почитателите на луксозната мода и младата публика с естестиката си в нова видео реклама, вдъхновена от френските исторически събития през май 1968 г. 

Кампанията - "#GucciDansLesRues" ("Гучи по улиците"), пресъздава "наелектризираното племе" от млади бунтари-студенти в Париж през май 1968 г., които се надигат срещу статуквото в период на младежка съпротива срещу империализма и масовата култура на консуматорството.

"Май’68" е първият социален следвоенен бунт в Западния свят. Започва като серия от стачки и окупации, които избухват в различни университети и училища в Париж, като резултат от конфронтацията между студенти и университетската администрация и полицията. Опитите на правителството на Шарл дьо Гол да го потуши чрез полицейска сила разпалват ситуацията още повече, водейки до улични сблъсъци с органите на реда. 

Фактът, че рекламата черпи вдъхновение от тези събития, среща противоречиви реакции сред зрителите, но от модната къща изтъкват, че целта е да се покаже обликът на участващите в нея млади модели. Те демострират есенната му колекция - цветна и изпълнена с енергия, вдъхновена от дръзките, експериментални и иконоборчески творци на 60-те. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ