Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Организаторите на рекламния бойкот недоволни от срещата със Зукърбърг

Getty Images

Организаторите на рекламния бойкот срещу Facebook не виждат „ангажираност за действие“ след 1-часовата си виртуална среща с главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг и оперативния директор на социалната мрежа, Шерил Сендбърг.

Над 900 рекламодателя се включиха в кампанията „Спрете омразата за печалба“, която групи за защита на гражданските права създадоха през юни с призив Facebook да предприеме действия за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в САЩ. С участието си всеки се съгласява да спре рекламата си в най-голямата социална мрежа за месец юли, предаде „Ройтерс“..

Според организацията „Цветът на промяната“ по време на разговора Зукърбърг и Сендбърг са обърнали внимание само на една от препоръките, отправени към тях, а именно формирането на гражданска позиция в компанията. Facebook е отказал да предложи осигуряване на подкрепа в реално време за жертви на тормоз, не са били предоставени и подробности относно извършения независим одит за реч на омразата.

На срещата са били и продуктовият директор Крис Кокс, както и Айми Арчибонг, който отговаря за проектирането на експериментални нови услуги. Участвали са представители на неправителствените организации „Антидифамационна лига“, „Свободна преса“, „Цветът на промяната“ и Националната асоциация за развитие на цветнокожите.

още от Реклама